لینکدین پریمیوم چیست و آیا ارزش خریدن دارد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – لینکدین یکی از بزرگترین شبکه های مربوط به کسب و کار است که کاربران آن به دو دسته عادی و پریمیوم تقسیم می شوند. برای آگاهی از جزییات حساب پریمیوم لینکدین در ادامه با ما همراه باشید.   

همانطور که می دانید لینکدین یک شبکه اجتماعی مهم و شناخته شده برای تجارت است که کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. تعضای سایت می توانند ماهانه با پرداخت مبلغی پول حساب لینکدین پریمیوم افتتاح کنند. اما آیا داشتن این حساب ارزش دارد یا بهتر است کاربران از همان حساب معمولی و رایگان استفاده کنند؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

لینکدین پریمیوم چیست؟

لینکدین یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کار در وب بوده که استفاده معمولی از آن کاملا رایگان است. با این حال کاربران جهت برخورداری از برخی ویژگی های سایت ملزم به داشتن حساب پریمیوم هستند. هزینه خرید این حساب ماهانه چیزی حدود 29.99 تا 99.95 دلار است، اما کاربران می توانند یک ماه به صورت رایگان از خدمات آن بهره مند شوند. دارندگان لینکدین پریمیوم شانس بهتری برای پیدا کردن کارمند و همینطور کارفرما دارند. البته از دیگر مزایای این حساب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

InMail Credits: بهره مندی از InMail که امکان ارسال پیام به همه اعضای لینکدین را فراهم می آورد.

Profile Viewers: مشاهده نام افرادی که طی 90 روز گذشته از پروفایل شما دیدن کرده اند. شما همچنین می توانید به صورت ناشناس، پروفایل افراد یا شرکت های دیگر را بررسی کنید.

LinkedIn Learning: دارندگان حساب لینکدین پریمیوم امکان دسترسی به کتابخانه و دروس آنلاین سایت را دارند.  

انواع حساب پریمیوم در لینکدین کدامند؟

حساب لینکدین پریمیوم به چهار دسته مختلف تقسیم می شود که هر یک قیمت و ویژگی های خاص خود را دارد:

حساب Premium Career: هزینه اشتراک این حساب از 29.99 دلار آغاز شده و بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال شغل مناسب بوده و تمایل دارند با مسئولین استخدام ارتباط برقرار کنند. ویژگی های این حساب عبارتند از:

  • سه بار حق استفاده از InMail
  • مقایسه رزومه خود با سایر داوطلبانی که برای شغل مورد نظر درخواست داده اند
  • دسترسی به منابعی که فرایند مصاحبه را برای شما ساده تر می کنند

حساب Premium Business: هزینه استفاده از این نوع حساب از 47.99 دلار آغاز می شود. این حساب بیشتر مخصوص صاحبین شرکت ها یا استارت آپ هاست که تمایل دارند از طریق شراکت، کسب و کار خود را توسعه بخشند. ویژگی های حساب عبارتند از:

  • پانزده بار حق استفاده از InMail
  • مشاهده اطلاعات مربوط به شرکت ها در لینکدین
  • مشاهده افرادی که در حال جستجو در سایت هستند

حساب Sales Navigator: هزینه اشتراک این حساب از 64.99 دلار آغاز شده و بیشتر مناسب فروشندگان حرفه ای است که قصد دارند میزان فروش خود را بالاتر ببرند. ویژگی های حساب عبارتند از:

  • بیست بار حق استفاده از InMail
  • مشاهده حساب های بالقوه برای توسعه میزان فروش
  • ایجاد فهرست مناسب از مشتریان بالقوه

حساب Recruiter Lite: هزینه اشتراک در این حساب از 99.95 دلار آغاز شده و بیشتر مناسب استخدام کنندگان و کارفرمایانی است که در جستجوی افراد با استعداد و مجرب هستند. ویژگی های حساب عبارتند از:

  • 30 بار حق استفاده از InMail
  • جستجوی پیشرفته در سایت و فیلتر کردن حساب ها
  • قابلیت استخدام و ردیابی داوطلب مورد نظر
  • مشاهده داوطلبان واجد شرایط

لینکدین کاربر را به داشتن حساب پریمیوم ترغیب می کند

اگر شما نیز در حال حاضر یکی از کاربران لینکدین هستید حتما می دانید که سایت مرتبا و با استفاده از ترفند های مختلف (ارسال ایمیل، هشدار و غیره) شما را به خرید حساب پریمیوم ترغیب می کند. با اینکه لینکدین پریمیوم اخیرا به قابلیت های مفید و جدیدی مجهز شده، اما شاید عضویت در آن چندان مقرون به صرفه نباشد.  

آیا حساب پریمیوم ارزش خریداری دارد؟

پاسخ به این پرسش بستگی به نیاز و تمایلات هر فرد دارد. اگر شما نیز جزو یکی از کارفرمایان، استخدام کنندگان و یا فروشندگان موفق هستید، لینکدین بهترین پلتفرمی است که می توانید از طریق آن کسب و کار خود را توسعه دهید. اما اگر جزو کاربران عادی هستید، تنها مزیت داشتن لینکدیم پریمیوم، مشاهده فرصت های شغلی بیشتر است. پیشنهاد می کنیم اگر در حال حاضر به کاری مشغول هستید و عجله ای برای یافتن شغل جدید ندارید، فعلا از خرید حساب پریمیوم خودداری کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع