تغییرات مهم ویندوز 10 در نسخه جدید Windows 10 Iot Enterprise

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت تصمیم گرفته تا تغییرات عمده ای را بر روی نسخه اینترنت اشیاء ویندوز 10 ارائه کند. این تغییرات از کاهش ابعاد سیستم عامل تا بروزرسانی های خودکار را شامل می شود. در نهایت این نسخه با ترکیب نسخه تجاری عرضه خواهد شد. یک مرورگر جدید مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم نیز به آن اضاه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تغییرات بر روی پلتفرم ویندوز برای نسخه IoT با ادغام دو ساختار Window 10 IoT Core و Windows 10 IoT Enterprise همراه خواهد بود. همچنین مایکروسافت قصد دارد تا اندازه این نسخه جدید را به میزان زیادی کاهش دهد. این نسخه با قابلیت های زیادی که در آینده دریافت خواهد کرد بسیاری از سخت افزارها را پشتیبانی می کند. به عنوان مثال کاربران می توانند بسیاری از جریان های کاری در محیط لینوکس را با کمکLinux Containers  در Azure Iot Edge در ویندوز اجرا کنند.

نکته مهم ادغام هسته و نسخه‌ی تجاری (Core و Enterprise) با هم است که برای آن نام گذاری جدیدی به نام Windows 10 Iot Enterprise صورت خواهد گرفت. این درحالیست که به گفته خود مایکروسافت نسخه های هسته و تجاری برای کارهای متفاوتی عرضه شده بودند. این نسخه جدید قرار است با خدمات پشتیبانی طولانی‌مدت (LSTC) عرضه شود. مایکروسافت در اعلامیه خود به کاربرانی که  از IoT Core در پردازنده‌های x64 و ARM64 استفاده می کنند هشدار داده تا در آینده ای نزدیک به سمت استفاده از IoT Enterprise حرکت کنند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر تغییرات مهم ویندوز 10 در نسخه جدید Windows 10 Iot Enterprise پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا