حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل فروش گوشی‌های آیفون XR اصلاح شده را در آمریکا آغاز می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل گوشی آیفون XR را به عناون جایگزینی برای گوشی آیفون 11 با قیمت 600 دلار کمتر عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا نسخه اصلاح شده‌ای از این گوشی را به فروش برساند.

نسخه اصلاح شده آیفون XR با حافظه 64 گیگابایتی و قیمت 500 دلاری به فروش خواهد رسید. همچنین مدل 128 گیگابایتی با قیمت 540 دلار و مدل 256 گیگابایتی نیز با قیمت 630 دلار فروخته می‌شود. انتخاب رنگ‌های گوشی به فضای ذخیره سازی آن محدود می‌شود.

آیفون XR اپلالبته از زمان عرضه آیفون 11، اپل سه گوشی دیگر رونمایی کرده است. به عنوان مثال آیفون SE با قیمت 400 دلار و حافظه 64 گیگابایتی عرضه شده است. پس آیا نسخه اصلاح شده از گوشی آیفون معنی خواهد داشت؟ 

این دو مدل آیفون 100 دلار اختلاف قیمت دارند؛ آن هم به دلیل استفاده از نمایشگر 6.1 اینچی بوده که بزرگتر از دیگری است. همچنین از تکنولوژی FaceID در آن استفاده شده است.

آیفون XR از گوشی SE بزرگتر است که این نکته مهمی برای طرفداران SE به شمار می‌رود. همچنین این گوشی تست 78 ساعته را گذراند. چیپست آن نیز از مدل قدیمی‌تر بوده نسبت به SE بوده و تنها شباهت آن‌ها، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

امکان خرید این گوشی از طریق وب‌سایت اپل و فقط برای آمریکا فراهم شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع