رسمی: همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن به پایان رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در چند سال گذشته شاهد تلفن همراه‌های وان‌پلاس نسخه مک‌لارن بودیم اما شرکت‌ وان‌پلاس از این به بعد دیگر تلفن همراهی با نسخه مک‌لارن تولید نخواهد کرد زیرا همکاری این دو شرکت رسما به پایان رسیده است.

آخرین نسخه این همکاری گوشی وان‌پلاس کانسپت ۱ بود که با دوربین پاپ‌آپ و رنگ نارنجی بدنه، مانند ماشین‌های مک‌لارن نیز بود. قبل از آن، گوشی وان‌پلاس ۷T پرو مک‌لارن بود که فقط برای آمریکا عرضه شده بود و قبل از آن هم وان‌پلاس ۶T مک‌لارن بود که برای اولین بار با شارژ سریع ۳۰ واتی معرفی شده بود. شرکت مک‌لارن در خصوص این همکاری گفته است:

همکاری ما با وان‌پلاس که طبق برنامه‌ریزی‌ها به پایان رسیده است، همکاری بسیار موفقیت‌آمیزی بین دو برند نمادین و خلاق بوده است. از زمان شروع این فعالیت در سال ۲۰۱۸، وان‌پلاس شرکتی حامی و ارزشمند بوده است و ما امیدواریم که بتوانیم در آینده با آن‌ها باز هم همکاری کنیم.

بنابراین نباید منتظر نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۸ پرو بود، و اگر دنبال موبایل خاصی هستید می‌توانید از کیس وان‌پلاس ایکس آندره که نسخه محدود است استفاده کنید. به‌علاوه نسخه‌های جنگ ستارگان و انتقام‌جویان نیز به‌صورت محدود موجود است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع