اسخدام نیروی متخصص IT در شرکت هواوی با دستمزد 5 برابری

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت هواوی که پیش از این HiSilicon را به عنوان زیرمجموعه خود خریداری کرده بود، قصد دارد تا این شرکت را جایگزین TSMC کند. به همین منظور فارغ التحصیلان IT و متخصصان فناوری نیمه رسانا و تراشه در این شرکت با دستمزدی 5 برابر یک کارمند معمولی استخدام خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Gizmochina، شرکت هواوی که به دلیل تحریم های اخیر آمریکا دیگر نمی تواند از بزرگترین شرکت تراشه ساز دنیا یعنی TSMC خرید کند، قصد دارد تا جایگزین دیگری برای این شرکت تایوانی انتخاب کند. بدین منظور طی اعلامیه اخیر این شرکت کلیه متخصصان آی تی و کارشناسان تراشه بین المللی در HiSilicon با دستمزدی 5 برابری استخدام خواهند شد. در این آگهی آمده است کلیه فارغ التحصیلان در رشته های معماری نرم افزار کامپیوتر، فناوری تراشه و نیمه رسانا و زمینه‌های مرتبط می توانند رزومه های خود را برای این شرکت ارسال کنند. پروسه استخدام تا یکسال بطول خواهد کشید.

از طرفی هواوی از تمام شرکت های تراشه ساز چینی رخواسته تا تولید خود را چند برابر کنند. همچنین هواوی به دنبال قرارداد همکاری با شرکت مدیاتک است تا بتواند جبران خرید محصولات نیمه رسانا از TSMC را بدین طریق جبران کند. البته این شرکت برای توسعه فناوری های خود برای ساخت تراشه های جدیدتر به TSMC  وابسته بوده و اکنون قصد دارد تا با استخدام نیروی جدید این خلاء را جبران کند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر اسخدام نیروی متخصص IT در شرکت هواوی با دستمزد 5 برابری پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا