ایربادز جدید سامسونگ در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 سامسونگ قرار است در مرداد ماه (آگوست) طیف گسترده‌ای از محصولات جدید خود را معرفی کند. گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی واچ ۳ همگی قرار است در این ماه معرفی گردند. حال به نظر می‌رسد یک نسخه جدید گلکسی بینز (Galaxy Beans)، ایربادز بی‌سیم سامسونگ نیز در این لیست قرار خواهد داشت.

طراحی منحصربه‌فرد این ایربادز پیش‌تر لو رفته بود و به‌تازگی توسط برخی منابع در اپلیکیشن ورایبلز (Wearables) سامسونگ تایید شده است.

تصاویر، شکل لوبیا مانند ابربادز را تایید می‌کند اما خبری از نام محصول نیست، زیرا روی آن فقط سربرگ بادز لیو (Buds Live) زده شده است. از آنجایی که پیش‌تر نام‌هایی مانند گلکسی بینز و بادزایکس به گوشمان رسیده است، نام واقعی این محصول یک سؤال مبهم باقی خواهد ماند.

شایعات گذشته حاکی از آن است که گلکسی بادزایکس از ویژگی حذف فعال صداهای مزاحم (Active Noise Cancellation) استفاده خواهد کرد، با وجود اینکه کاملا حفره گوش کاربر را نمی‌بندد. همچنین بر اساس اخبار به گوش رسیده، گلکسی بادزایکس دارای دو عدد بلندگو، میکروفون‌های چندگانه و اسم رمز SM-R180 است.

انتظار می‌رود ایربادز بی‌سیم سامسونگ با قیمتی حدود ۱۴۰ دلار عرضه گردد. ایرپادز پرو (Airpods Pro) اپل در حدود ۲۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده که ۱۰۹ دلار از محصول سامسونگ گران‌تر است.اگر قیمت محصول سامسونگ همان از آب درآید که در بالا اشاره شد، سامسونگ از لحاظ قیمت در مقایسه با اپل دست بالا را خواهد داشت.

بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت کره‌ای، گلکسی بادزایکس را در کنار نوت ۲۰ در سه‌ماه سوم امسال عرضه خواهد کرد. اما برخی دیگر از مشاهدات به این نکته اشاره دارند که این محصول  به همراه گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21) منتشر خواهد شد. اگر گزینه دوم درست باشد، کاربران برای استفاده از ایربادز جدید سامسونگ باید تا سه‌ماه اول سال ۲۰۲۱ صبر کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع