پتنت جدید شیائومی گوشی جدیدی با دوربین سلفی جهنده را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قبلا مشاهده کرده بودیم که شرکت شیائومی ایده‌های مختلفی را کشف می‌کند، این در حالی است که آخرین پتنت او هیجان‌انگیزترین آنها نیست، یکی از مواردی است که انتظار داریم خیلی زودتر در یک تلفن مشاهده کنیم.

این پتنت در ابتدا در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ ثبت شد هنگامی که دوربین جهنده (پاپ‌آپ) در اوج خود بود. اکنون تلفن‌های با دوربین جهنده در بازار کم شده‌اند و بسیار ساده‌تر از یک حفره برای دوربین سلفی، در حال تبدیل شدن به یک هنجار است. دلیل آن هم ساده است چون شرکت‌های تولید گوشی می‌دانند که دوربین‌های جهنده دستیابی به ضد آب بودن را سخت‌تر می‌کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که پروژه به کلی حذف شود.

اگر این اتفاق بیفتد ما زوایای زیادی از این پتنت داریم، بنابراین می‌توانیم تصاویر بیشتری از این گوشی ببینیم. یک پورت USB-C در پایین و برخی حفره‌ها برای بلندگی در لبه پایین در مکان‌های بسیار آشکار وجود دارد.

در این پتنت جک هدفون وجود ندارد، هرچند که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که این گوشی به عنوان یک پرچمدار منظور شده است. موقعیت و ظاهر دوربین،را به این باور می‌رساند که این مجموعه بزرگنمایی پیرسکوپ با دو دوربین کمکی، احتمالا سنسورهای فوق عریض و عمق سنج است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع