برترین خودروهای هیبریدی موجود در بازار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به دنبال گران شدن قیمت بنزین، بسیاری از مردم به دنبال خودروهای کم‌مصرف و یا هیبریدی هستند. خودروهای هیبریدی خودروهایی هستند که انرژی خود را از سوخت بنزینی و برق تأمین می‌کنند و به همین دلیل نه تنها صرفه اقتصادی دارند بلکه در حفظ سلامت محیط زیست بسیار مفید هستند. در این مطلب فهرستی از برترین خودروهای هیبریدی موجود در بازار خودرو دنیا را معرفی می‌کنیم.

تویوتا 2020 هایلندر هیبریدی

این خودرو یکی از خودروهای کم‌مصرف است. با وجود اینکه این خودرو تولید شرکت تویوتا است اما با بیشتر خودروهای تولیدی تویوتا متفاوت است. به نظر برخی افراد، تویوتا هایلندر جایگزین تویوتا پیریوس است. این وسیله نقلیه بسیار جادار است؛ سه ردیف صندلی دارد و فضای داخلی آن بسیار زیبا و جادار طراحی شده است. در تولید این خودرو از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است و به همین دلیل رانندگی با آن بسیار راحت است و همان‌طور که گفته شد برای صاحبان آن صرفه اقتصادی زیادی دارد.

برترین خودروهای هیبریدیهوندا اینسایت

جایگاه دوم در فهرست برترین خودروهای هیبریدی به هوندا اینسایت می‌رسد. این خودرو قیمت نسبتا پایینی دارد و به عنوان خودرو ارزان قیمت شناخته می‌شود. هوندا اینسایت از جمله خودروهای بسیار جادار است و کاملا هیبریدی است. از این رو در دسته خودروهای اقتصادی قرار دارد. این خودرو برای استفاده‌های شهری و خانوادگی یک انتخاب بسیار مناسب است. توان خروجی این خودرو در حدود 151.5 اسب بخار است و موتور آن هیبریدی است.

برترین خودروهای هیبریدیپورشه پانامرا توربو S E-Hybrid

پورشه پانامرا هیبرید یک خودرو لاکچری است. نکته جالب درباره آن این است که سوخت این خودرو از گازوئیل و برق است. دو مدل از پورشه پانامرا تولید شده است؛ یکی 4 E-Hybrid و دیگری S E-Hybrid. هر کدام از این خودرو‌ها یک خودرو استاندارد سدان است و می‌توانند در دسته خودروهای اسپرت نیز قرار گیرند.

موتور این خودرو 6 سیلندر توربو شارژ است و توسط یک موتور الکتریکی تقویت شده است. قدرت آن 462 اسب بخار و گشتاور نیروی آن 516 پوند بر فوت است. مدل S E-Hybrid آن 8 سیلندر تویین توربو است که با یک موتور الکتریکی تقویت شده است. پیشرانه آن 680 اسب بخار است. در هر دو مدل این خودرو از باتری لیتیومی 14.1 کیلوواتی استفاده شده است که برای 14 ساعت رانندگی شارژ دارد. مصرف سوخت در این خودروها در حدود 50 MPGe است.

برترین خودروهای هیبریدیفورد اسکیپ 2020 هیبریدی

با وجود اینکه شرکت خودروسازی تویوتا یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده خودروهای هیبریدی است؛ اما شرکت فورد نیز دست کمی از تویوتا ندارد. این شرکت خودروسازی تاکنون نسبت به تویوتا تعداد خودرو هیبریدی بیشتری فروخته است. یکی از بهترین خودروهای هیبریدی شرکت فورد خودرو اسکیپ هیبرید نام دارد که بر اساس آخرین نظر سنجی‌ها رانندگی با آن بسیار راحت و آسان است. قدرت پیشرانه این خودرو تقویت شده است و در حدود 200 اسب بخار است. این خودرو بسیار کم‌مصرف است و راندمان آن بسیار بالا است.

 خودروهای هیبریدیهوندا کراس آور CR-V هیبریدی

هوندا کراس آور Cr-V یکی از بهترین خودروهای هیبریدی است که بسیار کم‌مصرف است. این خودرو از جمله خودروهای هیبریدی استاندارد است. حرکت این خودرو روی هر 4 چرخ است. در این خودرو از دو موتور هیبریدی استفاده شده است. مصرف سوخت در این خودرو در حدود 38 MPg است. کابین آن بسیار جا دار است و از تکنولوژی کمک راننده در آن استفاده شده است.

 خودروهای هیبریدیولوو V60 هیبریدی مدل 2020

یکی از زیباترین خودروهای هیبریدی که تاکنون به بازار عرضه شده است، ولوو V60 است. سقف این خودرو بسیار بلند است و این باعث شده ظاهر این خودرو بسیار زیبا و چشمگیر باشد. موتور V60 چهار سیلندر توربو شارژ است که با یک موتور الکتریکی تقویت شده است. قدرت پیشرانه آن در حدود 15 اسب بخار است گشتاور نیروی آن در 500 پوند است. برد الکتریکی باتری این خودرو در حدود 22 مایل است و مصرف آن چیزی در حدود  69 MPGe است.

 خودروهای هیبریدی

آکورا NSX مدل 2020

این خودرو یکی از خارق‌العاده‌ترین و شگفت‌انگیزترین خودروهای هیبریدی است که در عرض 3 ثانیه سرعتی در حدود 60 مایل بر ثانیه را پر می‌کند. این خودرو هیبریدی است اما به دلیل قدرت آن برخی از رانندگان هنگام رانندگی با آن فراموش می‌کنند که این یک خودرو هیبریدی است. حرکت این خودرو روی هر 4 چرخ است. آکورا NSX یک خودرو استاندارد برای مصرف خانگی است.

 خودروهای هیبریدی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع