ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex در هند عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بعد از رونمایی ساعت هوشمند Bip S امیزفیت در هند در اوایل ماه جاری، این شرکت تولیدی اکنون ساعت هوشمند T-Rex خود را در این کشور ارائه کرد. قیمت آن معادل ۹۹۹۹ روپیه (۱۳۰ دلار/ ۱۱۵ یورو) و دارای چهار رنگ‌بندی مشکی، سبز، نسخه دیگر رنگ سبز و خاکی است.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex را می‌توان از طریق وب‌سایت Amazon.in و سایت رسمی هندی این شرکت خریداری کرد و از هفته آینده در سراسر کشور نیز از طریق فروشگاه‌های آفلاین مانند Croma ،Reliance Digital و Poorvika Mobiles قابل خرید خواهد بود.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex با نمایشگر ۱٫۳ اینچی AMOLED همیشه روشن رنگی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد که توسط Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. این دستگاه تا ۵۰ متر زیر آب مقاومت دارد و از مقاومت MIL-STD-810 برای مقاومت در برابر محیط‌های سخت برخوردار است.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex مجهز به GPS است و دارای ۱۴ حالت ورزشی است و امکان نظارت ۲۴ ساعته بر ضربان قلب را نیز دارا است. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند بر خواب شما نظارت کند و همچنین با دستگاه‌های اندروید و iOS کار خواهد کرد.

رنگ‌بندی ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex

نیروبخش این ساعت هوشمند یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی است؛ امیزفیت ادعا می‌کند با این باتری، کاربر قادر خواهد بود با یک بار شارژ کردن تا ۲۰ روز از آن استفاده کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع