تیپاکس خدمات نوین و الکترونیکی را برای مشتریان زنجیره تأمین و توزیع ارائه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته‌ی گذشته، تیپاکس شصتمین سال فعالیتش را جشن گرفت. این شرکت که به‌عنوان اولین بازیگر خصوصی بخش لجستیک در کشور فعالیت می‌کند، اعلام کرده با تغییر ماهیت صنعت لجستیک در کشور، خود را با تغییرات هماهنگ و به‌روز می‌کند. شهرام قندچی، معاون بازاریابی و توسعه‌ی بازار تیپاکس، به درخواست‌های جدید کسب‌وکارها در حوزه‌ی پاسخ به نیازهای زنجیره‌ی تأمین و توزیع و تقاضای مصرف‌کنندگان اشاره کرده که در پی دریافت خدمات سریع با قابلیت تعقیب آنی بسته‌های خود هستند. 

بنابر اطلاعات ارائه‌شده‌، تیپاکس در پی آن است تا با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا پیش از آنکه نیاز کاربر به تقاضا و درخواست تبدیل شود، بتواند به آن‌ها پاسخ دهد. انطباق با فناوری‌های روز دنیا درزمینه‌ی لجستیک را نباید انتخابی برای پاسخ به نیازهای کاربران خواند؛ بلکه باید ضرورتی برای شرکت‌هایی دانست که درزمینه‌ی لجستیک و حمل‌و‌نقل فعالیت می‌کنند. شهرام قندچی در‌این‌باره گفت: 

امروزه، شرکت‌های لجستیک با عصری از تغییرات غیرمنتظره مواجه هستند که عمدتا به‌دلیل فناوری‌های نوآورانه در حوزه‌ی دیجیتال و انتظارات مشتریان ایجاد می‌شوند. در عصر حاضر، شرکت‌هایی که گوشه‌ای نشسته‌اند و تماشا می‌کنند، محکوم به مرگ هستند و برندگان آینده آن‌هایی هستند كه مفهوم تولید و فعالیت دیجیتال را هرچه سریع‌تر درک و برای آن تغيير می‌كنند.

تیپاکس در این زمینه اپلیکشنی با عنوان مای تیپاکس و با هدف توسعه‌ی خدمات مشتریان و ارتباط با سازمان‌های خُرد و کلان به‌منظور ایفای نقشی پررنگ‌تر در سیستم تأمین و توزیع طراحی شده است. به‌گفته‌ی قندچی، امروزه همکاری در زنجیره‌ی تأمین یکی از موضوعات داغ است و شرکت‌هایی که از راهکارهای دیجیتال برای همکاری مؤثر در طول زنجیره تأمین و توزیع استفاده می‌کنند، مزایای کسب‌وکاری بسیاری تجربه خواهند کرد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع