آزمایش برنامه Forecast فیسبوک برای پیش بینی رخدادهای آینده

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آیا قیمت طلا در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۲۰۰۰ دلار در هر اونس خواهد رسید؟ کدام نامزد در انتخابات عمومی ریاست جمهوری در تگزاس پیروز خواهد شد؟ آیا NFL فصل عادی خود را طبق برنامه شروع می‌کند؟ پیش بینی آینده دشوار است، اما به نظر می‌رسد فیس بوک با برنامه جدید پیش بینی خود به دنبال همین هدف است. این برنامه یک جامعه برای پیش بینی جمع سپاری شده است، که واقعاً در نوع خودش جالب است.

برنامه Forecast زاییده افکار تیم NPE فیس بوک است و در حال حاضر در مرحله بتا برای کاربران دعوت شده قرار دارد. ظاهراً کاربران با امتیازاتی که در برنامه کسب می‌کنند، می‌توانند سوالاتی بپرسند و درباره موضوعات داغ پیش بینی کنند.

در Forecast سؤال پرسیده می‌شود و از امتیازات درون برنامه برای پیش بینی آینده استفاده می‌شود. همه سؤالات توسط جامعه ارسال می‌شوند و سپس با استفاده از دستورالعمل‌های تعدیل این برنامه و استانداردهای انجمن فیس بوک، جهت شفاف سازی، سوالات تعدیل می‌شوند.

مبحث آزمایشی این آزمون COVID-19 است. فیسبوک از کارکنان حوزه بهداشت، پژوهشی و آکادمیک دعوت می‌کند تا درباره بیماری همه‌گیر COVID-19 و تأثیر آن بر جهان پیش بینی کنند. اگر شما هم می‌خواهید به این پروژه بپیوندید و در این پیش بینی شرکت کنید، باید دسترسی به گروه فیس بوک Forecast Beta Testers را درخواست کنید، برنامه را برای IOS دانلود کنید و منتظر دعوت باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع