سرویس Amazon Pay Smart Store در هند راه اندازی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت بزرگ آمازون در نظر دارد تا سرویس Amazon Pay Smart Store را در کشور هند راه اندازی کند تا بلکه بدین ترتیب کمک بزرگی به فروشگاه های کوچک کرده باشد.

شعبه آمازون هند با ارائه سرویسی به نام Amazon Pay Smart Store سعی کرده تا تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم بیاورد. این سرویس شبیه به Google Pay Spot Platform عمل می کند. ظاهرا هدف اصلی از این کار رونق بخشیدن به فروشگاه های محلی بوده و اینکه مردم با خیال آسوده بتوانند به صورت آنلاین خریدهای خود را از فروشگاه مورد نظر انجام دهند.

فروشگاه هایی که تمایل دارند به این سرویس بپیوندند باید به صفحه مربوطه در وب سایت Amazon India پیوسته و آمادگی خود را اعلام کنند. سپس یک کد QR به آن ها تعلق می گیرد که مشتریان پس از اسکن کردن آن می توانند از نوع محصولات موجود در فروشگاه باخبر شده و حتی آن ها را باسایر محصولات مقایسه کنند.

فروشگاه های حاضر در این طرح می توانند مانند سایر پلتفرم های آنلاین امکان پرداخت از درگاه های مختلف (مانند UPI، EMI، کارت اعتباری وغیره) را برای مشتریان خود فراهم بیاورند. همچنین فراد قادر خواهند بود تا در صورت خرید، کوپن رایگان دریافت نموده و آن را بعدا در همان فروشگاه مصرف کنند. در صورت تراکنش موفق نیز اسکناس های دیجیتالی به حساب آنان واریز می شود.

آمازون فروشگاه هایی که عضو سرویس Amazon Pay Smart Store شوند را نیز ارتقا می دهد. بدین ترتیب این قبیل فروشندگان از برتری قابل ملاحظه ای نسبت به سایرین برخوردار خواهند بود. سرویس مذکور از دو ماه پیش آغاز به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از ده هزار فروشگاه را تحت عضویت خود دارد. لازم به ذکر است که شعبه هندوستان پس از آغاز پاندمی COVID-19 نیز بیمه های مخصوصی را برای فروشندگان در پلتفرم خود عرضه کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع