پتنت‌های جدید تبلت سرفیس مایکروسافت با نمایشگر دوگانه جدا شدنی ارائه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت طراحی جدیدی برای تبلت با صفحه‌نمایش دوگانه جدا شدنی که هر صفحه را با هم و نیز به طور جداگانه می‌توان استفاده کرد، ارائه کرده است؛ این طراحی، فناوری کاملا جدیدی به تبلت‌های با نمایشگر دوگانه اضافه می‌کند. طبق معمول، در این طرح از جادوی آهنربا و پتنت‌های ارائه شده در نوامبر ۲۰۱۸ استفاده شده است:

این توضیحات مربوط به دستگاه‌هایی است که بخش اول و دوم را شامل می‌شوند. یک مونتاژ لولا مغناطیسی مجازی می‌تواند دو بخش را به صورت چرخشی تضمین کند و در عین حال یک کاربر می‌تواند بخش‌های دستگاه را به دلخواه جدا کند. برای مثال، یک مونتاژ لولا مغناطیسی که در انتهای قسمت اول قسمت اول قرار دارد و یک مونتاژ لولا مغناطیسی دوم که در انتهای اول بخش دوم محصور شده است. مجامع لولا مغناطیسی کشیده اول و دوم می‌توانند انتهای اول را با هم سوگیری کنند و این در حالی است که آن اجازه می‌دهد قسمت اول و دوم از طیف وسیعی از چرخش چرخانده شوند.

آهنرباها به طور ویژه در امتداد یک لبه این دو نمایشگر تبلت قرار می‌گیرند و به دستگاه اجازه می‌دهند که در یک موقعیت بسته، در حالت باز و در حالت قرارگیری ۹۰ درجه به عنوان لپ‌تاپ نگه داشته شود.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که یکی از مزایای لولا مجازی این است که ورود گرد و غبار غیر ممکن است و امکان استفاده از هر دو طرف به طور جداگانه وجود دارد.

گرچه بعید است که ما به زودی شاهد طراحی این محصول به عنوان یک محصول مایکروسافت باشیم، اما این محصول برای استفاده در محیط آموزشی بسیار ایده‌آل است؛ زیرا دانش‌آموزان دارای تبلت‌های جداگانه سرفیس گو می‌توانند به طور مشترک به کاربران این نوع تبلت‌ها بپیوندند تا یک فعالیت مجازی بزرگتر برای کار در پروژه‌های گروهی ایجاد کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع