قابلیت AI Shutter به زودی به MIUI Camera اضافه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قابلیت جدیدی به نام AI Shutter به زودی به MIUI Camera اضافه می شود که شباهت بسیاری به ویژگی Top Shot در اسمارت فون های گوگل پیکسل دارد.

سیستم عامل MIUI یکی از محبوب ترین پوسته های اندرویدی چینی در بازار گوشی های هوشمند است. کمپانی شیائومی در ماه آوریل، از جدیدترین مدل این سیستم عامل به نام MIUI 12 رونمایی کرده و از آن زمان به بعد، نسخه های بتا، بتای پایدار و پایدار را برای دستگاه های خود عرضه کرده است. در این میان، ویژگی های جدیدی به همراه نسخه های بتا معرفی شده اند که از جمله آن ها می توان به قابلیت AI Shutter در اپلیکیشن MIUI Camera اشاره کرد.

با عرضه MIUI 12، تصاویر و انیمیشن های جدیدی به رابط کاربری اضافه شده اند. اپلیکیشن MIUI Camera نیز به آیکن ها، قابلیت ها و جسترهای جدیدی مجهز شده است.

طبق گفته های یکی از کاربران تلگرام به نام @Deiki (در XDA Developers) شیائومی در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام AI Shutter برای اپلیکیشن دوربین MIUI است. پیاده سازی این قابلیت بسیار شباهت بسیاری به ویژگی Top Shot در گوشی های هوشمند گوگل پیکسل دارد.

خبر این ویژگی، در اپلیکیشن دوربین MIUI آمده که در جدیدترین نسخه بتای MIUI 12 عرضه شده است. قابلیت AI Shutter از بین مجموعه تصاویر گرفته شده از طریق دوربین (با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه شاتر)، بهترین تصویر را به کاربر توصیه می کند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که ویژگی جدید AI Shutter هنوز به هیچ یک از گوشی های هوشمند شیائومی یا Redmi اضافه نشده است. با این حال انتظار می رود که این ویژگی در روزهای آتی، برای برخی دستگاه های خاص قابل دسترس شده و به دنبال آن، نسخه های بتای اصلاح شده به طور هفتگی و در نهایت نسخه های پایدار از راه برسند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع