حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

چه شد که رزومه پرو تاسیس شد؟

فکر تاسیس رزومه پرو موقعی به ذهنم رسید که در بیرمنگام انگلستان بسیاری از دانشجویان و متخصصین ایرانی را میدیدم که مهاجرت کرده اند و ویزای جستجوی کار در دست دارند و در پی شغلی مناسب هستند.

این افراد اغلب در دریافت جاب آفر شکست میخوردند و دوباره به ایران باز میگشتند. از این اتفاق بسیار ناراحت میشدم چرا که این عزیزان هزینه های زیادی را صرف شرکتهای مهاجرتی برای دریافت ویزا کرده بودند و با امید پا به انگلستان گذاشته بودند.

با چند تن از این عزیزان که صحبت میکردم متوجه شدم که این رزومه اشخاص ضعف زیادی دارد و به هیچ عنوان استاندارد نیست. این افراد متاسفانه از پلتفرم های آنلاین برای ساخت سی وی cv و رزومه خود استفاده کرده بودند و متاسفانه این پلتفرم ها به هیچ وجه رزومه با کیفیتی خروجی نمیدهند و فقط در حد همان ارائه به شرکتهای درجه دو و سه ایرانی کفایت میکنند ؛ نه برای ارائه به کمپانی های خارجی.

اینجا بود که این ایده به ذهنم رسید که به هموطنانم کمک کنم و با ارائه خدمات رزومه نویسی تخصصی، برای مهاجران رزومه های حرفه ای با استانداردهای جهانی تهیه کنم تا دعوت به مصاحبه های استخدامی کمپانی ها و دانشگاها شوند.

نگارنده : سهیل حمیدی

برگرفته از صحبت های امیر ماهر – موسس رزومه پرو

لینک وبسایت :