آنر تبلت 6 و ایکس 6 معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر در نهایت از دو تبلت جدید مقرون به‌صرفه رونمایی کرده است که هردو مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۰ هستند و از مشخصاتی مشابه مانند پنل LCD نمایشگر، باتری به ظرفیت ۵،۱۰۰ میلی‌آمپرساعت و تراشه کرین 710A بهره می‌برند.

مهم‌ترین تفاوت نیز ابعاد نمایشگر است؛ به‌نحوی‌که مدل اول یعنی آنر تبلت ۶ از نمایشگری ۱۰/۱ اینچی با رزولوشن +FHD و مدل دیگر نیز با نام آنر تبلت ایکس ۶ از نمایشگری ۹/۷ اینچی با رزولوشن ۱،۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.

هردو تبلت مجهز به دو بلندگو و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هستند. در پنل پشتی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. برای شارژ باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز درگاه USB-C در نظر گرفته شده که البته از آن برای انتقال اطلاعات به تبلت نیز می‌توان استفاده کرد.

آنر تبلت ایکس 6 هواوی / Huawei Honor Tablet X6

آنر برای محصولات خود از رابط کاربری Magic UI 3.1 استفاده کرده است که روی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ سوار شده‌ و ظاهری شیک و زیبا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دارندگان تبلت‌های جدید آنر می‌توانند از قلم مجیک نیز استفاده کنند؛ زیرا آنر تبلت ۶ و ایکس ۶ از قلم استایلوس مجیک پشتیبانی می‌کنند.

آنر تبلت ۶ مدل Wi-Fi با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۱۸۵ دلار و مدل LTE این تبلت با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۲۷۱ دلار در ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) روانه بازار چین می‌شوند.

در ادامه بخوانید:

برای آنر تبلت ایکس ۶ نیز قیمتی معادل ۱۵۷ دلار برای مدل Wi-Fi مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است و مدل LTE مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این تبلت نیز قیمتی معادل ۱۷۱ دلار خواهد داشت. در حالی که انتظار می‌رود دو تبلت جدید برند آنر به‌زودی روانه بازار چین شوند؛ اما هنوز مشخص نیست که برنامه این شرکت برای عرضه آنر تبلت ۶ و ایکس ۶ به بازار جهانی چه خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر