حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فیسبوک مسنجر قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه در تماس ویدئویی را امکان‌پذیر می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فیسبوک باز هم قابلیت جدیدی را به مسنجر خود اضافه می‌کند تا بتواند با نرم‌افزار زوم بیشتر و بهتر رقابت کند. این قابلیت جدید اشتراک‌گذاری صفحه است.

در حال حاضر این قابلیت درحال آزمایش برای قرارگیری نسخه‌های آندروید و آی او اس این برنامه است و به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند صفحه نمایش گوشی خود را با دیگران، در طول تماس ویدئویی به اشتراک بگذارد. این قابلیت برای تماس تصویری گروهی تا ۸ نفر و تماس تصویری در روم تا ۱۶ نفر قابل انجام است.

در خلال اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، به کاربران دیگر که در تماس تصویری با کاربر هستند این اجازه داده می‌شود تا بتوانند با اجازه کاربر مورد نظر، به صورت زنده تصویری از صفحه موبایل کاربر داشته باشند. فیسبوک می‌گوید دلیل این کار نزدیکی بیشتر خانواده‌ها و دوستان در این دوران همه‌گیری است.

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در تماس‌های انجام شده در روم این برنامه به کاربران این اجازه را بدهند که انتخاب کنند چه کسی بتواند یا نتواند صفحه نمایش گوشی خود را به اشتراک بگذارد و همچنین تعداد افراد شرکت‌کننده در تماس‌های تصویری روم را تا ۵۰ نفر افزایش دهد. پس اگر شما هم یک روم دارید، به‌زودی می‌توانید دسترسی افراد به اشتراک‌گذاری صفحات نمایش گوشی خود را کنترل کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر