حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی 19کالا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگر شما از آن دسته هستید که تجربه مشاهده و استفاده از محیط و رابط کاربری بسیاری از سایت‌های فروشگاهی را دارید قطعا با اولین ورود به سایت 19 کالا متوجه تفاوت چشمگیر این سایت با سایر سایت‌های فروشگاهی مشابه در این حوزه خواهید شد.

هدف این فروشگاه رفع مشکلات و کاستی های کاربران پیرامون خرید اینترنتی برای تصمیم‌گیری دقیق و کارشناسانه تر بوده به‌طوری‌که در کمترین زمان ممکن توانسته نظر کاربران زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند.

از تنوع و قیمت مناسب محصولات و گرافیک جذاب گرفته تا امکانات چشمگیر و کاربردی صفحه محصولات، مانند تصاویر ۳۶۰ درجه و مقایسه پیشرفته موبایل، نمونه‌ای از اقدامات تیم 19کالا برای کمک به کاربران بوده است. همچنین 19کالا دارای موجودی اختصاصی خود بوده و به همین دلیل قیمت بدون واسطه و بسیار رقابتی را ارائه می‌دهد به‌طوری‌که موجودی سایت همیشه به‌روز است.

از سال ۲۰۱۹ شرکت‌های ساخت موبایل عمده تمرکز خود را بر ساخت گوشی‌های میان‌رده گذاشتند؛ این امر باعث شد که تنوع محصولات موجود در بازار بسیار زیاد شود. با وجود اینکه این تصمیم آپشن‌های زیادی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد؛ از طرفی هم انتخاب گوشی را برای او سخت‌تر خواهد کرد.

19کالا

در این مطلب 19کالا به نکاتی اشاره خواهد کرد که صرف‌نظر از قیمت گوشی موبایل می‌تواند راهگشای شما در انتخاب بهتر باشد. با ما همراه باشید تا به این نکات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اشاره کنیم.

اولین فاکتوری که باید در زمان خرید گوشی در نظر بگیرید این است که قصد دارید چه بازه قیمتی را برای خرید یک محصول اختصاص دهید؛ اما این مورد را هم در نظر داشته باشید که اولویت و درواقع توقع شما از یک گوشی را هم نباید فراموش کنید؛ برای مثال یک گیمر نباید انتظار داشته باشد که یک گوشی 100 دلاری را خریداری کرده و به عملکرد ایدئال خود در رابطه با اجرای بازی‌ها دست پیدا کند یا افرادی که عاشق عکاسی با موبایل هستند باید به سراغ مدل‌هایی بروند که دوربین بهتری دارد.

همچنین افرادی که تنها از موبایل برای کاربردهای عادی و عملکرد‌های متداول مثل استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گشت‌و‌گذار در اینترنت یا مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند نیازی نیست که برای خرید گوشی مبالغ زیادی را هزینه کنند، درواقع گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار به‌راحتی پاسخ‌گوی نیاز آن‌ها خواهد بود.

19کالا به شما توصیه می‌کند قبل از اینکه محدوده قیمت گوشی را مشخص کنید ابتدا اولویت خود از خرید گوشی را هم مد نظر داشته باشید.

این روزها برندهایی مثل سامسونگ، هواوی و … برای جلب توجه کاربران رقابت سختی در ارائه نوآوری‌های مرتبط با دوربین دارند. برای مثال گوشی هواوی پی ۴۰ پرو و پرچم‌دار سامسونگ از نظر دوربین دو رقیب در بازار موبایل محسوب می‌شوند و هر دو از این نظر عملکرد خوبی دارند. این کمپانی کره‌ای نیز در ساخت مدل‌های جدید گوشی سامسونگ  برای اینکه کاربران را تحت تأثیر قرار دهد این روزها تمرکز زیادی بر ارتقا دوربین گوشی‌های خود دارد.

برای مثال امسال در ساخت پرچم‌دار خود برای اولین‌بار از لنزهای سنتی ۱۲ مگاپیکسلی به استفاده از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی جهش پیدا کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که در زمان خرید گوشی موبایل پرچم‌دار نسبت به انتخاب یک گوشی میان‌رده تا حدودی کار شما راحت‌تر است، چرا که اکثر گوشی‌های پرچم‌دار تقریبا در تمام مشخصات عملکرد رضایت بخشی دارند.

باید این واقعیت را بپذیرید که گوشی‌های میان‌رده در همه مشخصات و امکانات نمی‌توانند در حد یک پرچم‌دار عمل کنند، به همین دلیل بهتر است دقیقاً مشخص کنید که چه مشخصه‌ای در انتخاب یک گوشی میان‌رده برای شما مهم‌تر است و از آن چه انتظاری دارید. بعد از اینکه اولویت خود و محدوده قیمت مدنظر را مشخص کردید، باید به سراغ مشخصات فنی محصول بروید.

برای مثال اگر دوربین گوشی برای شما مهم است باید دوربین یک موبایل را از چندین نظر مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. اولین موردی که اکثر کاربران به آن توجه می‌کنند اندازه مگاپیکسل است؛ اما در نظر داشته باشید که موارد دیگری نیز وجود دارند که در کیفیت عکس‌های ثبت شده تأثیر خواهد داشت. پس 19کالا به شما توصیه می‌کند که با اندکی تحقیق موارد دیگر مربوط به سخت‌افزار دوربین را نیز مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکته دیگری که تیم فنی 19کالا به گیمرها نیز توصیه می‌کند این است که برای بهره‌مندی از تجربه گیمینگ روان و بدون لگ حتماً به سخت‌افزار گوشی‌ توجه کافی داشته باشند. مورد دیگری که بسیاری از افراد باید در زمان خرید گوشی در نظر داشته باشند نمایشگر است. این روزها شاهد مفهومی به‌نام نرخ تازه سازی هستیم.

19کالا

این مشخصه تأثیر به‌سزایی در روان بودن و کیفیت نمایشگر دارد. تاکنون حداکثر نرخ نوسازی که ارائه شده ۱۲۰ هرتز است که در چندین مدل از گوشی سامسونگ و گوشی هواوی یا برند‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما قرار است شرکت‌های سازنده در سال‌های آتی پا را فراتر گذاشته و نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالاتری عرضه کنند.

مورد دیگری که برای اکثر کاربرها اهمیت دارد، باتری گوشی موبایل است به این دلیل که بر عملکرد‌های بسیاری تأثیر خواهد گذاشت. این روزها شرکت‌های سازنده در این مورد هم در حال رقابت هستند؛ حداکثر ظرفیت باتری که تاکنون در گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار گرفته ۶۰۰۰ میلی‌آمپر است، البته انتظار داریم در سال‌های آتی شاهد ظرفیت‌های بیشتری برای باتری گوشی باشیم.

زمان شارژ نیز در زمان انتخاب خرید گوشی برای عده‌ای حائز اهمیت است، اما افرادی نیز وجود دارند که به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند.

نتیجه‌گیری

19کالا به شما توصیه می‌کند بدون اینکه تحت تأثیر برند یا تبلیغات خاصی قرار بگیرید ابتدا انتظارات و اولویت خود از خرید یک گوشی موبایل را مشخص کنید، سپس به سراغ تعیین محدوده قیمتی بروید. با این کار آپشن‌های پیش روی خود را محدود کرده و راحت‌تر انتخاب می‌کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر