می 10 لایت شیائومی مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G در بازار کره جنوبی است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – شرکت شیائومی قصد دارد گوشی می 10 لایت شیائومی را با قیمتی کمتر از دیگر گوشی‌های هوشمند 5G در بازار کره جنوبی عرضه کند و از ال‌جی و سامسونگ در این بازار پیشی بگیرد. 

محصولات شیائومی در بسیاری از کشورها در سراسر دنیا عرضه شده‌اند و اکنون این شرکت قصد دارد به یکی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای 5G یعنی کره جنوبی وارد شود. 

می 10 لایت شیائومی اولین محصول 5G این شرکت در بازار کره جنوبی است و از آن‌جایی که شرکت شیائومی به ارائه قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و باورنکردنی معروف است، این بار نیز قصد دارد قیمت بسیار کمتری از محصولات 5G دو شرکت بزرگ در کره جنوبی (ال‌جی و سامسونگ) برای این گوشی در نظر بگیرد. 

این گوشی با قیمت پایه ۳۷۴ دلار، تقریبا نصف قیمت ال‌جی ولوت است و حدود ۱۰۰ دلار از گوشی A51 سامسونگ ارزان‌تر است. 

می 10 لایت شیائومی یک نمایشگر آمولد ۶/۵۷ اینچی دارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز به شکل یک قطره آب در بالای نمایشگر قرار گرفته است. همچنین این گوشی در قاب پشتی خود یک ماژول دوربین چهارگانه دارد که از دو لنز ۴۸ مگاپیکسلی معمولی و اولترا‌واید و دو لنز ۲ مگاپیکسلی (یکی برای عکاسی ماکرو و یکی برای تشخیص عمق) تشکیل شده است. تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون 765G است و از رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بهره می‌برد و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری این دستگاه نیز ۴۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

این گوشی تنها در وب‌سایت رسمی شیائومی و چند خرده‌فروش آنلاین در کره جنوبی به فروش می‌رسد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر