وان پلاس Nord در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی میان‌رده وان پلاس  Nord که به‌زودی معرفی خواهد شد بسیار موردتوجه علاقمندان قرار گرفته است و تا الان اطلاعات رسمی و غیررسمی زیادی درباره این هندست منتشر شده است.

اما موضوع جالب اینکه اخیرا یک گوشی وان پلاس با شماره مدل BE2028 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که مشخصات متفاوتی نسبت به وان پلاس Nord دارد، بطوریکه با ۶ گیگابایت رم دارای حافظه رم کمتری است و سرعت کلاک چیپست آن پایین‌تر از سرعت کلاک اسنپ‌دراگون ۷۶۵G که در داخل وان پلاس Nord استفاده خواهد شد است. البته این می‌تواند به معنای آن باشد که وان پلاس می‌خواهد نسخه‌های دیگری از Nord در برخی از بازارها مانند هند معرفی کند.

با این حال، در حال حاضر مدارکی وجود دارند که این نظریه را رد می‌کنند و نشان می‌دهند که خریداران هندی نیز مثل همه کشورها به وان پلاس Nord با چیپست اسنپ‌دراگون ۷۶۵G دسترسی خواهند داشت. یکی از این مدارک، رویت شدن یک هندست وان پلاس با شماره مدل AC2001 در بنچمارک گیک‌بنچ است که نتایج عملکرد پردازنده آن با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بسیار نزدیک به نتایج اسنپدراگون ۷۶۵G است. ضمن اینکه، AC2001 قبلا در وب‌سایت اداره استاندارد هند نیز ظاهر شده است.

سایر مشخصات وان پلاس Nord شامل یک نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز و نرخ تاچ سمپلینگ ۱۸۰ هرتز و یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 با گشودگی f/1.75 و لرزشگیر OIS، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو می‌شوند. دوربین سلفی دوگانه گوشی هم شامل یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه اولتراواید با میدان دید ۱۰۵ درجه خواهد بود.

وان پلاس Nord همچنین دارای یک باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۳۰ وات، بلوتوث ۵.۱، وای‌فای ac و قابلیت NFC خواهد بود. این هندست وزنی برابر ۱۸۵گرم خواهد داشت و چندین استاندارد IP پشتیبانی خواهد کرد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس BE2028 احتمالا یک نمونه اولیه نورد است یا اینکه یک مدل لایت یا یک گوشی کاملا متفاوتی است که وان پلاس تصمیم گرفته آن را مخفی نگه دارد. به‌هرحال، ما به احتمال زیاد در رویداد وان پلاس که در تاریخ ۱ مرداد (۲۱ جولای) برگزار خواهد شد چیزهای زیادی را در این‌باره خواهیم شنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر