انتشار تاریخ عرضه و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M31s

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق خبرهای رسیده گلکسی M31s قبل از پایان ماه جاری در هندوستان به طور رسمی رونمایی خواهد شد و امکان خرید در ماه آگوست فراهم می‌شود. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است تاریخ دقیقی فروش این نوع گوشی ۶ آگوست اعلام شده است و در فروشگاه آنلاین خود آمازون و سامسونگ در دسترس خواهد بود.

قیمت این دستگاه حدود ۲۰ هزار روپیه خواهد بود. دو تصویر جدید از گلکسی M31s نیز منتشر شده است و به نظر می‌رسد تصاویر جدیدی که از گلکسی M31s منتشر شده‌اند یک تغییر غیرمنتظره نسبت به نسخه پیشین را نشان می‌دهند و آن هم عدم وجود حسگر اثر انگشت است. احتمالا دلیل این حرکت از سوی سامسونگ استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است؛ اما هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

در جلوی گوشی گلکسی سامسونگ M31s یک دوربین سلفی پانچ شده قابل مشاهده است که جایگزین ناچ قطره‌ای به کار رفته در M31 است. سامسونگ همانند M31 یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری را برای آن در نظر گرفته است. در مورد پنل دوربین پشتی، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک ماکرو لنز ۵ مگاپیکسلی با طراحی L در کنار هم قرار گرفته‌اند.

این گوشی هنوز هم از پردازنده اختصاصی متمرکز سامسونگ، یعنی Exynos 9611 بهره می‌برد و در یکی از مدل‌ها به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. البته، صحبت در مورد حافظه و میزان رم گوشی سامسونگ کمی زود است و ممکن است مدل‌های مختلف M31s در میزان حافظه و رم متفاوت عرضه شوند، اما اینطور انتظار می‌رود که حداقل یک مدل ۶۴ گیگابایتی از این دستگاه که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند توسط سامسونگ ساخته شود. گلکسی M31s توسط نسخه‌ای از اندروید ۱۰ مدیریت خواهد شد که به پوسته One UI 2.1 مجهز است. این گوشی از طریق سیستم شارژ سریع ۱۵ واتی شارژ خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر