حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تعیین خط گرندپری مجارستان 2020؛ پول پوزیشن همیلتون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از دورهای تمرینی، رانندگان فرمول یک ۲۰۲۰ برای تعیین خط در پیست هنگارورینگ بوداپست مجارستان به‌میدان رفتند که درنهایت، با پول پوزیشن لوئیس همیلتون از تیم AMG پتروناس همراه شد؛ درنتیجه، راننده‌ی انگلیسی مرسدس بنز فردا رقابت اصلی گرندپری فرمول یک مجارستان ۲۰۲۰ را از جایگاه نخست آغاز خواهد کرد. ناگفته نماند والتری بوتاس از مرسدس و لنس استرول از ریسینگ پوینت در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و رانندگان تیم فراری نیز توانستند جایگاه پنجم و ششم را برای خط شروع مسابقه‌ی فردا کسب کنند.

خودرو فرمول یک / formula 1 والتری بوتاس از تیم مرسدس بنز / mercedes benz در تعیین خط گرندپری مجارستان 2020

تمرین اول با عملکرد چشمگیر لوئیس همیلتون و والتری بوتاس پایان یافت و در تمرین دوم نیز، سباستین فتل و والتری بوتاس عملکرد بهتری از دیگران از خود نشان دادند. تمرین سوم نیز که ساعاتی پیش به‌پایان رسید، با ثبت بهترین زمان رانندگان تیم مرسدس همراه شد.

مرحله‌ی اول تعیین خط فرمول یک مجارستان در حالی آغاز شد که تیم رانندگان تیم‌های ریسینگ پوینت و مک‌لارن فراتر از انتظار بودند. در این مرحله، کیمی رایکونن، آنتونیو جوویناتزی، رومن گروژان، دنیل کویات و کوین مگنوسن از راهیابی به مرحله‌ی دوم تعیین خط بازماندند. سرانجام در مرحله‌ی اول تعیین خط، سرجیو پرز و لنس استرول و لوئیس همیلتون در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. 

دور دوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری فرمول یک ۲۰۲۰ با پیشتازی همیلتون و بوتاس و وشتاپن ادامه یافت؛ درحالی‌که نیکلاس لطیفی، استبان اُکُن، الکس آلبون، جورج راسل و دنیل ریکیاردو از راهیابی به مرحله‌ی سوم تعیین خط بازماندند. بدین‌ترتیب، رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، ردبول، آلفاتاوری، ریسینگ پوینت و مک‌لارن توانستند در مرحله‌ی پایانی تعیین خط حضور داشته باشند.

خودرو فرمول یک / formula 1 سباستین فتل از تیم فراری / ferrari در گرندپری مجارستان 2020

در ادامه بخوانید:

درنهایت، دور سوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری ۲۰۲۰ فرمول یک مجارستان با پیشتازی لوئیس همیلتون و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۳/۴۴۷ ثانیه به‌پایان رسید. پس از همیلتون، والتری بوتاس با ۰/۱۰۷ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم و لنس استرول با ۰/۹۳۰ اختلاف با نفر اول در جایگاه سوم تعیین خط گرندپری فرمول یک مجارستان ایستاد. سرجیو پرز، سباستین فتل، چارلز لکلرک، مکس وشتاپن، لندو نوریس، کارلوس ساینز و پیر گسلی نیز در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند. ناگفته نماند همیلتون توانست رکورد پیست هنگارورینگ را ارتقا دهد و به‌نام خود ثبت کند.

خط راننده تیم
۱ لوئیس همیلتون   مرسدس
۲ والتری بوتاس مرسدس
۳ لنس استرول ریسینگ پوینت
۴ سرجیو پرز ریسینگ پوینت
۵ سباستین فتل فراری
۶ چارلز لکلرک فراری
۷ مکس وشتاپن ردبول
۸ لندو نوریس مک‌لارن
۹ کارلوس ساینز مک‌لارن
۱۰ پیر گسلی آلفاتاوری

مرحله‌ی اصلی گرندپری مجارستان ۲۰۲۰ یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۴۰ به‌وقت ایران آغاز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر