پلتفرم خرید ویدیویی گوگل به نام شاپ‌لوپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – شرکت گوگل پلتفرم خرید ویدیویی به نام شاپ‌لوپ را توسعه داده است که در آن، ویدیوهای کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای از محصولات مختلف وجود دارد تا فرآیند خرید برای مشتریان ساده‌تر و سریع‌تر باشد.  

شرکت گوگل از پلتفرم خرید ویدیویی خود که شاپ‌لوپ (shoploop) نام دارد رونمایی کرد. در این پلتفرم کاربران برای فروش محصولات خود باید ویدیوهای کوتاه حداکثر ۹۰ ثانیه‌ای از محصولات را با دیگران به اشتراک بگذارند و به‌اشتراک‌گذاری عکس محصولات به تنهایی کافی نیست. 

بسیاری از کاربران برای آشنایی بیشتر با محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارند، قبل از خرید در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، ویدیوهای موجود از‌آن محصول را می‌بینند. گوگل با راه‌اندازی این پلتفرم خود سعی داشته است تا زحمت مشتریان برای خرید کالاها را کم کند و فرآیند پیدا کردن محصولات، ارزیابی آن‌ها و تصمیم‌گیری خرید در یک پلتفرم واحد رخ دهد. 

استفاده از این پلتفرم همچنین باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود. مدیر شاپ‌لوپ می‌گوید: «تجربه در این فروشگاه بسیار تعاملی‌تر از مدل‌های قبلی است. این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند تا با روش سرگرم‌کننده‌ای محصولات جدید را پیدا کنند و با کاربرد آن‌ها به‌طور کامل آشنا شوند.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر