قیمت وان‌پلاس بادز زیر ۱۰۰ دلار خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در تاریخ ۲۱ ژولای ۲۰۲۰، نخستین هندزفری‌های بی‌سیم واقعی شرکت وان‌پلاس، وان‌پلاس بادز، درکنار گوشی وان‌پلاس Nord رونمایی ‌می‌شود. یکی از بنیان‌گذاران وان‌پلاس، کارل پی (Carl Pei)، هم‌اکنون نسخه آبی رنگ این محصول را پیش از رونمایی رسمی‌اش استفاده می‌کند؛ او حضور چند ویژگی را در این ایربادها تایید کرده است. وان‌پلاس همچنین محدوده قیمت این محصول جدید خود را اعلام کرده است.

براساس تبلیغات منتشر شده از سوی شرکت وان‌پلاس، ایربادهای این شرکت کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. گمان می‌رود قیمت این هندزفری بی‌سیم ۹۹٫۹۹ دلار باشد که باعث می‌شود نسبت به ایرپادهای اپل و ایربادهای سامسونگ بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند.

عمر باتری وان‌پلاس بادز تحسین‌برانگیز خواهد بود

بخاطر بهره‌گیری وان‌پلاس بادز از طراحی in-ear، احتملا استفاده از نویزگیز فعال در آن ‌بسیار پایین است؛ درحالیکه این امکان وجود دارد که این دستگاه به نویزگیر صدای عادی مجهز باشد (این فناوری به مخاطب کاربر این امکان را می‌دهد تا صدای کاربر را بهتر و شفاف‌تر بشنود.)

به‌طور رسمی تایید شده است که وان‌پلاس بادز در استفاده ترکیبی می‌توانند تا ۷ ساعت و درحالت کم استفاده تا ۳۰ ساعت شارژدهی کنند. گویا وان‌پلاس برای ایرباد خود از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده نکرده تا قیمت دستگاه را پایین نگاه دارد اما همچنان شاهد به‌کارگیری فناوری‌هایی نظیر Proprietary Warp در این هندزفری‌ها هستیم. فناوری مذکور در وان‌پلاس بادز می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ دستگاه تا ۱۰ ساعت کاربری را به مصرف‌کننده ارائه دهد. همچنین برای شارژکردن این ایربادها می‌توان از هر شارژر بالای ۱۰ وات اسفاده کرد.

وان‌پلاس برای محصول جدید خود نوید «کیفیت صدای بسیار عالی» را داده است اما صحت این ادعا تنها با بررسی‌ها مشخص خواهد شد. شرکت سازنده همچنین ادعا کرده که اتصال وان‌پلاس بادز به‌طور کاملا یکپارچه با تلفن‌هوشمند صورت خواهد گرفت (برخلاف سرفیس‌بادز که برای انجام کار نیاز به همگام‌سازی با دستگاه‌ها بسیار نزدیک دارند.)

شایان‌به‌ذکر است که اگر وان‌پلاس بادز قیمتی حدود ۹۹٫۹۹ دلار داشته باشند می‌توان از بسیاری از کاستی‌هایشان چشم‌پوشی کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر