حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروشگاه اینترنتی 9، رقابت در قیمت و کیفیت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

درادامه با محصولات ما شامل محصولات جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل، محصولات گیمینگ و تجهیزات شبکه آشنا می‌شوید که به‌اختصار ذکر شده‌اند.

محصولات جانبی کامپیوتر

شاپ9

در این قسمت، می‌توانید انواع محصولات کامپیوتری شامل کیبورد، ماوس، هارد، فلش، کول پد و… را بخرید.

لوازم جانبی موبایل

محصولات جانبی موبایل شامل پاوربانک، مچ‌بند هوشمند، کابل، تبدیل، شارژر، دانگل بلوتوث و… است.

محصولات گیمینگ

این قسمت کیبورد، ماوس، هدست، گیم پد، کنسول بازی و… متناسب با سطوح مختلف از آماتور تا حرفه‌ای را شامل می‌شود.

تجهیزات شبکه

شما انواع تجهیزات شبکه شامل مودم، رک، تجهیزات حفاظتی، کابل های شبکه، اسپلیتر و… را می‌توانید مشاهده کنید و بخرید. همچنین در این بخش، هزاران محصول دیگر شامل انواع کابل و تبدیل، انواع ماشین های اداری اعم از پرینتر و کاتریج، انواع محصولات صوتی و تصویری مانند اسپیکر، هدفون، هدست، انواع نرم‌افزار و لوازم التحریر شامل نوشت افزار و کیف، انواع ماشین آلات برقی و غیربرقی و… را با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت تمامی محصولات در shop9 از سایر فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر است و شما عزیزان می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت محصولات با فروشگاه‌های دیگر از ارزان‌بودن محصولات ما آگاه شوید.

شاپ9

shop9 برای راحتی مشتریان گرامی صفحه اینستاگرامی خود را به آدرس shop9.ir راه‌اندازی کرده است. در این صفحه علاوه‌بر محصولات، پست‌هایی برای افزایش اطلاعات کاربران و مسابقات هفتگی و ماهیانه گذاشته می‌شود. جلب رضایت مشتری هدف اصلی shop9 است؛ از‌این‌رو، کاربران می‌توانند هزینه را در منزل و پس از دریافت کالا یا به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین، ارسال برای سفارش‌های بیش از ۱۵۰ هزار تومان رایگان است.

یکی از ویژگی‌های مهم‌ shop9، مشاوره‌ی رایگان برای خرید محصول است. حتی در‌صورتی‌که بعد از درنظرگرفتن بودجه و نیازهایتان توانایی لازم برای انتخاب محصول را نداشته باشید، جای نگرانی نیست. متخصصان آگاه و حرفه‌ای shop9 کمک می‌کنند به‌سادگی بهترین محصول متناسب با بودجه و خواسته‌هایتان را انتخاب و با بهترین قیمت تهیه کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به آدرس اینترنتی www.shop9.ir مراجعه کنید یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند به شما مشاوره دهند. همچنین، ازطریق کانال تلگرامی shop9shiraz می‌توانید از محصولات ما مطلع شوید.

شماره‌های تماس دفتر شیراز

۰۷۱۳۲۳۳۰۲۲۰

۰۹۱۲۰۸۴۷۷۴۶

۰۹۱۷۸۴۹۴۵۲۲

۰۹۱۷۲۰۱۹۹۷۳

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر