حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت Reels اینستاگرام در بیش از 50 کشور فعال شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – قابلیت Reels اینستاگرام برای کاربران بیش از 50 کشور فعال شده است و این شبکه اجتماعی پرمخاطب را به رقیب بزرگی برای اپلیکیشن تیک تاک تبدیل کرد. 

اینستاگرام با انتشار قابلیت Reels برای کاربران اندرویدی و iOS رقیب بزرگی برای اپلیکیشن تیک تاک شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ویدیوهای کوتاهی ضبط کنند و موزیک موردعلاقه خود را به آن اضافه کنند. 

این قابلیت اکنون برای کاربران بیش از 50 کشور فعال شده است و آن‌ها می‌توانند ویدیوهای حداکثر 15 ثانیه بگیرند، آهنگ و فیلتر مورد علاقه خود را به آن اضافه کنند و آن را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند. 

حتی اینستاگرام برای این مدل ویدیوها بخش جداگانه‌ای را در صفحه اکسپلور ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این قابلیت فالوورهای خود را افزایش دهند. البته ویدیو افرادی که حساب‌های کاربری خصوصی در این شبکه اجتماعی دارند، فقط در قسمت استوری برای دوستانشان نمایش داده می‌شود. 

هنگام درست کردن ویدیو با قابلیت Reels ابزارهای مختلفی مانند تنظیم سرعت، اضافه کردن افکت و اضافه کردن صدا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا ویدیو آن‌ها شباهت بیشتری به ویدیوهای تیک تاک داشته باشد. 

تنها تفاوت این قابلیت با اپلیکیشن تیک تاک این است که به کاربرانی که این مدل ویدیوها را تولید می‌کنند، دستمزدی از طرف اینستاگرام پرداخت نمی‌شود. 

باتوجه به اینکه آمریکا اپلیکیشن تیک تاک را تحریم کرده است و سرنوشت این اپلیکیشن در آمریکا مشخص نیست، پیش بینی می‌شود که کاربران آمریکایی استقبال گسترده‌ای از این قابلیت خواهند داشت. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر