حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ردمی K30 الترا با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست +Dimensity 1000 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی از دو گوشی الترا به نام‌های شیائومی می ۱۰ الترا و ردمی K30 الترا رونمایی کرد. ردمی K30 الترا که مجهز به چیپست +Dimensity 1000 مدیاتک است، جانشین K30 پرو می‌شود. این گوشی دارای رفرش ریت نمایشگر ۱۲۰ هرتز است که دو برابر مدل پرو است و همچنین از قابلیت شارژ سریع‌تر ۳۳ واتی بهره می‌برد.

بقیه مشخصات ردمی K30 الترا مشابه K30 پرو است که از آن جمله می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED، دوربین سلفی بیرون‌جهنده ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پشت اشاره کرد. دوربین‌های پشت شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

کار پردازش ردمی K30 الترا را چیپست +Dimensity 1000 مدیاتک در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه بر عهده دارند. ظرفیت باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با حداکثر سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد.

ردمی K30 الترا سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار MIUI 12 اجرا می‌کند. یک اسپیکر استریو و موتور ارتعاش خطی هم به آن اضافه شده‌اند.

قیمت ردمی K30 الترا برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی برابر ۱۹۹۹ یوان چین (۲۸۷ دلار)، برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۲۱۹۹ یوان (۳۱۶ دلار) و برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۲۴۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) تعیین شده است. فروش‌های رسمی این هندست از ۱۴ آگوست شروع خواهد شد و هنوز صحبتی درباره عرضه بین‌المللی آن نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر