آموزش روش تغییر دادن عکس گروه در پیام رسان Messages در آیفون و آیپد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – تغییر دادن عکس گروه در پیام رسان iMassages در آیفون و آیپد شاید کمی سخت و متفاوت با دیگر پیام رسان‌ها باشد؛ به همین دلیل در این مطلب این کار را آموزش می‌دهیم. 

اگر سیستم عامل دستگاه شما بالاتر از iOS14 یا iPadOS14  باشد می‌توانید با روش زیر عکس گروه‌های خود در اپلیکیشن iMassage را تغییر دهید. 

ابتدا وارد اپلیکیشن Messages شوید و گروه مورد نظر خود را باز کنید. سپس روی عکس اعضای گروه که در بالای صفحه قرار دارد تک تایمز کنید. 

روی فلش کوچکی که کنار تعداد اعضای گروه قرار دارد، تک تایمز کنید و از منوی باز شده گزینه Info را انتخاب کنید. 

تغییر دادن عکس گروه

در این صفحه جدید نام اعضای گروه را می‌بینید. زیر نام آن‌ها عبارت Change Name and Photo قرار گرفته است که باید آن را لمس کنید. 

در صفحه جدید می‌توانید برای گروه خود نام انتخاب کنید یا نام گروه را تغییر دهید. همچنین می‌توانید عکسی را از گالری خود برای گروه انتخاب کنید یا با فشار دادن علامت دوربین، همان لحظه عکس بگیرید و برای گروه قرار دهید. 

تغییر دادن عکس گروه

بعد از اینکه گالری خود را باز کردید، یکی از عکس ها را انتخاب کنید و دایره مشخص شده را جابه‌جا کنید تا قسمت‌های اصلی عکس را انتخاب کنید. در آخر روی گزینه Choose تک تایمز کنید. 

تغییر دادن عکس گروه

سپس می توانید با اضافه کردن فیلترهای مختلف، رنگ عکس را تغییر دهید. 

بعد از انتخاب رنگ موردنظر خود، روی گزینه Done تک تایمز کنید 

تغییر دادن عکس گروه

به جای انتخاب عکس برای گروه می توانید از ایموجی استفاده کنید. برای این کار باید در ابتدا روی علامت ایموجی تک تایمز کنید. 

تغییر دادن عکس گروه

در صفحه جدید می‌توانید از قسمت Emoji ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از قسمت Style رنگ پس زمینه برای این ایموجی را انتخاب کنید. 

بعد از انتخاب ایموجی، روی گزینه Done تک تایمز کنید. 

تغییر دادن عکس گروه

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر