شیائومی می ۱۰ اولترا و ردمی K30 اولترا را به بازار جهانی عرضه نخواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق گزارشی غیرمنتظره شیائومی قصد عرضه گوشی‌های جدید ردمی K30 اولترا و می ۱۰ اولترا را در بازارهای بین‌المللی ندارد. این محصولات در انحصار چین هستند.

شیائومی به منظور جشن ۱۰ سالگی خود در یک مراسم آنلاین از ۲ گوشی و یک تلویزیون هوشمند رونمایی کرد. این کمپانی گوشی می ۱۰ اولترا را به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دار خود معرفی کرد. این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲۰ هرتزی و دوربینی با بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری است.

می ۱۰ اولترا اولین گوشی جهان است که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه را در مدت زمان ۲۰ دقیقه شارژ‌ کند. ردمی K30 اولترا نیز یکی دیگر از گوشی‌های جدید شیائومی است که مجهز به دوربین چهارگانه و فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی است. علاوه بر این شیائومی از اولین تلویزیون شفاف دنیا به نام  Mi TV LUX OLED Transparent Edition رونمایی کرد که قرار است به تولید انبوه برسد.

کمپانی شیائومی گفته است  می ۱۰ اولترا از تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۲۰ یعنی ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ و ردمی K30 اولترا از تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۰ یعنی ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ در بازار چین عرضه خواهند شد. براساس گزارش جدید ممکن است کاربرانی که خارج از چین زندگی می‌کنند به این گوشی‌ها دسترسی نداشته باشند و این محصولات در انحصار چین باقی بماند.

گزارشی به‌نقل از یکی نمایندگان شیائومی نوشته است که ۲ گوشی هوشمند می ۱۰ اولترا و ردمی K30 اولترا در انحصار بازار چین هستند و احتمال اینکه در بازارهای جهانی عرضه شوند بسیار کم است. ممکن است شیائومی این گوشی‌ها را با برندهای دیگری مانند پوکو به بازار جهانی عرضه کند. اما با این وجود گفته می‌شود احتمال عرضه‌ی دو گوشی یادشده با برندهای دیگر نیز رد شده است. 

گوشی هوشمند پوکو F2 شباهت زیادی به ردمی K30 اولترا دارد؛ بنابراین، علاقه‌مندان به این مدل از گوشی‌های ردمی می‌توانند F2 پرو را تهیه کنند. اما هیچ گوشی دیگری در بازار وجود ندارد که کیفیتی در حد  می ۱۰ اولترا داشته باشد. کمپانی شیائومی گوشی می ۱۰ پرو را در بازارهای جهانی عرضه کرده است؛ اما این گوشی تفاوت‌های بسیار زیادی با مدل اولترا دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر