شایعه: ریلمی بزودی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

۳ گوشی معرفی نشده ریلمی به همراه مشخصات و تصاویر آنها در TENAA ظاهر شده‌اند. شماره مدل‌های این گوشی‌ها RMX2176 ،RMX2121 و RMX2200 می‌باشند و گواهی TENAA در چین را دریافت کرده‌اند. با این حال اطلاعات کمی در مورد مشخصات مدل RMX2121 منتشر شده است. یکی از افشاگران معتبر چینی اطلاعات جدیدی در مورد سری ۸ ریلمی منتشر کرده و به نظر می‌رسد ۲ گوشی از دستگاه‌های ذکر شده می‌توانند به نوعی پایان دهنده سری ۸ ریلمی باشند. به گفته این منبع چینی سری آینده ریلمی دارای یک مدل استاندارد و یک مدل بالاتر می‌باشد. ریلمی برای مدل استاندارد باتری ۴۳۰۰mAh و برای مدل دیگر باتری ۴۵۰۰mAh را در نظر گرفته و این در حالی است که هر دو باتری از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

به نظر می‌رسد گوشی‌های مرموز ریلمی نباید بیش از ۲۰۰ گرم وزن داشته باشند. این گوشی‌ها از یک شاسی باریک با ضخامتی در حدود ۸ میلیمتر بهره می‌برند. البته هنوز مشخص نیست که این منبع در مورد سری ایکس ریلمی صحبت می‌کند یا این موارد مربوط به سری V5 است. مدل RMX2200/RMX2201 نیز گوشی هوشمندی است که احتمالا از باتری بزرگ ۴۹۸۰mAh در آن استفاده خواهد شد.

ریلمی RMX2121 و RMX2176 دارای باتری‌های دوگانه خواهند بود. ضمن اینکه RMX2121 ماه گذشته گواهی ۳C چین را با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات دریافت کرده است. RMX2176 دارای نمایشگر آمولد با طراحی پانچ حفره‌ای می‌باشد. این پنل دارای کیفیت +FullHD با نسبت تصویر ۲۰:۹ می‌باشد. ضمن اینکه پردازنده ۸ هسته‌ای دستگاه دارای فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ یا ۸ گیگابایت رم می‌باشد. انتظار می‌رود این گوشی با حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در چین عرضه شود. دوربین سلفی دستگاه ۳۲ مگاپیکسل و دوربین چهارگانه پشتی دارای سنسور های ۶۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و دو سنسور ۲ مگاپیکسل می‌باشد. RMX2176 مجهز به اندروید ۱۰ خواهد بود و در رنگ‌های آبی، سفید و Symphony وارد بازار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر