حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی هوشمند k31 ال جی با قیمتی به‌صرفه رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – در ساعات اخیر گوشی هوشمند ال جی K31 با قیمتی به‌صرفه معادل ۱۵۰ دلار در آمریکا رونمایی شد. این گوشی هوشمند حاشیه بزرگی دارد و مجهز به نمایشگری با بریدگی است.

پنل پشتی گوشی جدید ال جی ۲ دوربین را در خود جا داده است. جک هدفون و دکمه فراخوانی گوگل اسیستنت یکی دیگر از امکانات گوگل است که برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند ال جی K31 از یک نمایشگر ۵/۷ اینچی فول‌ویژن اچ دی پلاس با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی 295ppi و نرخ رفرش ۶۰ هرتز برخوردار است. این گوشی توان پردازشی خود را از طریق یک چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می‌کند و ۲ گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

گوشی جدید ال جی شامل یک دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه است. همچنین در بخش جلویی بدنه آن نیز  یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 قرار دارد که درون یک بریدگی به شکل U جای گرفته است.

حافظه داخلی ال جی K 31 معادل ۳۲ گیگابایت است که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. این گوشی شامل برخی امکانات ارتباطی مانند وای فای، LTE، بلوتوث ۵/۰، GPS/ A-GPS و جک ۳/۵ میلی‌متری صدا نیز هست. یک پورت میکرو یو اس بی هم روی بدنه دیده می‌شود که برای شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

باتری این گوشی هوشمند ۳۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت است که می‌تواند ۱۱ ساعت آن را تامین کند. این دستگاه از حسگر اثرانگشت نیز پشتیبانی می‌کند. این حسگر در پشت بدنه آن قرار دارد. دکمه فعال سازی دستیار گوگل در سمت چپ بدنه قرار دارد و طبق اعلام ال جی K31 از استاندارد نظامی MIL-STD 810G نیز برخوردار است.

گوشی جدید ال جیبا ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تولید شده است که با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. این گوشی تنها در رنگ نقره ای قابل خرید است و در حال حاضر زمان دقیق عرضه آن به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر