حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وزیر ارتباطات: اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان درنظر گرفته می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه‌ی اینستاگرام خود به تحقق عدالت آموزشی و ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد.

آذری‌جهرمی در اینستاگرام با مطرح‌کردن چند سؤال از مردم خواست که در نظرسنجی شرکت کنند تا با استفاده از نتایج این نظرسنجی‌ها، به تصمیم‌گیری‌های درست‌تری برسد. براساس نظرسنجی وزیر ارتباطات، ۵۲ درصد مردم برای آموزش مجازی از اینترنت همراه و ۷۳ درصد از سایر پیام‌رسان‌ها و ابزارها و تنها ۲۷ درصد از بستر شبکه‌ی دانش‌آموزی شاد استفاده می‌کنند.

۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از افزایش هزینه‌های اینترنت اعلام نارضایتی کردند و ۵۹ درصد از آن‌ها مشکل اصلی خود را هزینه‌های اینترنت عنوان کردند. هزینه‌هایی که گویا درمقایسه‌با کیفیت اینترنت، موجب ایجاد مشکلات بیشتری شده است.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در ایران نیز آموزش مجازی از توجه بیشتری درمقایسه‌با سال‌های گذشته برخوردار شد و دانش‌آموزان و دانشجویان بیش از پنج ماه از سال تحصیلی خود را ازطریق آموزش مجازی سپری کردند.

با نزدیک‌ترشدن به سال تحصیلی جدید و با تأکید کارشناسان مرتبط، استفاده از آموزش فیزیکی درکنار آموزش مجازی تبدیل به موضوع مهمی شده است و در‌این‌میان، درنظرگرفتن بسته‌‎های اینترنت برای دانش‌آموزان و دانشجویان و معلمان به مسئله‌ای جدی تبدیل شده و لازم است در وزارت ارتباطات به آن رسیدگی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر