حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آنر از واچ GS پرو در رویداد IFA رونمایی خواهدکرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر برای برای تاریخ ۴ سپتامبر رویدادی را ترتیب داده است تا در آن به نحوه «گسترش زندگی هوشمند» بپردازد. این مراسم بخشی از رویداد سالانه مشهور IFA در بلین است. امسال به‌طور رسمی مشخص شده‌است که آنر قصد دارد تا از چه محصولاتی در این رویداد پرده‌برداری کند.

در یک تیزر تبلیغاتی، آنر به کاربران و طرفداران خود قول معرفی دو تبلت جدید را می‌دهد؛ این دو تبلت Pad 6 و Pad X6 نام دارند. درکنار رونمایی این تبلت‌ها، آنر از ساعت‌هوشمند خود با نام واچ GS پرو نیز پرده‌برداری می‌کند؛ رونمایی از این محصولات توسط مدیرعامل آنر تایید شده است.

این شرکت چینی از لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک نیز رونمایی خواهدکرد که به پردازنده مرکزی AMD رایزن ۵ ۴۰۰۰ مجهز خواهندبود؛ لپ‌تاپ‌های مذکور نیز مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ نام دارند.

براساس اطلاعات درزیافته، این ساعت جدید مخصوص افرادی است که بیشتر وقت خود را بیرون از خانه می‌گذرانند پس از ویژگی‌های ورزشی پیچیده و زیادی برخوردار است. از آنجایی که اطلاعات در حدی نیستند که به‌توان درباره موضع این محصول جدید دربرابر رقبا نظر داد، امید می‌رود درحد رقابت با انواع مشابه ساخت گارمین و سونتو باشد.

درسوی دیگر، پیش‌فروش تبلت‌های پد ۶ و پد X6 هم‌اکنون در چین آغاز شده است. تبلت پد X6 که در چین با نام X6 شناخته می‌شود، با پرچسب قیمتی ۱۵۵ دلاری‌اش نسخه‌ای مقررون‌به‌صرفه محسوب می‌شود و به نمایشگری ۹٫۷ اینچی مجهز است. آنر پد ۶ نیز که در چین با نام آنر تبلت ۶ شناخته می‌شود، مشخصات سخت‌افزاری مشابهی با مدل X6 دارد با این تفاوت که از نمایشگری ۱۰٫۱ اینچی بهره‌ می‌برد و به ۳GB رم و ۳۲GB حافظه داخلی مجهز است و نرخی برابر ۱۸۰ دلار دارد. علاوه‌بر این‌ها، این دو تبلت تنها در نسخه وای‌فای به‌فروش می‌رسند.

برای بازارهای جهانی و اروپا احتمالا این محصولات کمی گران‌تر از انچه که در چین به‌فروش می‌رسند، به‌فروش برسند. برای قیمت نهایی و لیست کامل مشخصات اما باید تا تاریخ ۴ سپتامبر صبر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر