ایسوس ذن فون ۷ و ۷ پرو با دوربین سه‌گانه چرخان معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی‌های ایسوس ذن فون ۷ و ۷ پرو معرفی شدند. هر دو هندست، مثل گوشی راگ فون ۳، مجهز به چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ هستند. ایسوس روی این دو گوشی از یک سیستم دوربین چرخان استفاده کرده است که می‌تواند تعداد ۱۰۰ چرخش در یک روز را به مدت ۵ سال دوام بیاورد.

این سیستم دوربین دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی و اتوفوکوس ۲x1 OCL است که می‌تواند ویدئوهای ۸K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و ویدئوهای اسلوموشن ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین یک حالت ویدئو HDR و یک حالت شب بهبودیافته نیز وجود دارد. دوربین بعدی، یک لنز تله‌فوتو ۸۰ میلی‌متری با زوم اپتیکال ۳ برابر است. البته این دوربین روی ذن فون ۷ پرو دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر است که مدل استاندارد فاقد آن است. دوربین سوم، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX363 سونی و قابلیت اتوفوکوس و ضبط ویدئوهای ۴K است.

برای دوربین سلفی هر دو گوشی ذن فون ۷ و ۷ پرو هم از یک سنسور بزرگ ۱/۱.۷۲ اینچی با فلاش LED دوگانه استفاده است که قادر به ثبت تصاویر عالی خواهد بود. ضمن اینکه این دوربین از قابلیت اتوفوکوس پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های جدید ایسوس دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +۱۰۸۰p و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و پوشش گوریلا گلس ۶ هستند. نمایشگر این دو گوشی از رفرش ریت ۹۰ هرتز و نرج تاچ سمپلینگ ۲۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در داخل این دو هندست و در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۶۵+ از ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده شده است. هر دو گوشی دارای سه شیار کارت، دو تا برای سیم‌کارت و یکی برای microSD هستند.

انرژی هر دو گوشی ذن فون ۷ و ۷ پرو را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۳۰ وات تامین می‌کند. هر دو گوشی دارای بدنه آلومینومی سری ۶۰۰۰ هستند که بین دو لایه شیشه قرار گرفته است. درباره سایر مشخصات این دو هندست می‌توان به حسگر اثرانگشت کناری و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

ذن فون ۷ و ۷ پرو ار تاریخ ۱ سپتامبر عرضه جهانی خواند شد. ذن فون ۷ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۳۵ دلار به فروش خواهد رفت و مدل پرو نیز با ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه به قیمت ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر