حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت‌های بزرگ از محصولات جدید خود در نمایشگاه IFA رونمایی می‌کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هر سال شرکت‌های بزرگی مانند ال‌جی، سامسونگ، فیلیپس و سونی محصولات خود را در نمایشگاه IFA معرفی می‌کنند.

نمایشگاه IFA به عنوان بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی اروپا به شمار می‌رود. این نمایشگاه از آخرین‌ تکنولوژی‌ شرکت‌های مختلف میزبانی می‌کنپ. در ادامه رویدادها و محصولات مربوط به شرکت‌های مختلف را مرور می‌کنیم.

 نمایشگاه IFA

ایسوس

ایسوس قصد دارد از نوت‌بوک‌های جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کند. این شرکت به تازگی زن‌فون ۷ را معرفی کرده است. ممکن است محصولات بیشتری در این نمایشگاه رونمایی کند.

گارمین

کمپانی گارمین نیز قصد دارد از محصولات جدید خود در نمایشگاه IFA استفاده کند اما هنوز مشخص نیست که بر چه محصولاتی تمرکز کرده است. به تازگی ساعت هوشمند Forerunner 45 Plus در سایت این شرکت قرار گرفته است. از طرفی انتظار می‌رود که گارمین مدل ارتقایافته Forerunner 645 Music را نیز رونمایی کند.

 نمایشگاه IFA

هواوی

هواوی محصولات خود را در سوم سپتامبر ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد. با وجود تحریم‌هایی که علیه هواوی وضع شده است انتظار نمی‌رود که هواوی گوشی‌همراه جدیدی را در این نمایشگاه رونمایی کند.

این کمپانی قصد دارد بر مدل‌های ارتقایافته در خانواده MateBook X تمرکز کند. هواوی به تازگی لپ‌تاپ‌های جدید خود را در چین رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد  یک رونمایی بین‌المللی هم در IFA 2020 داشته باشد. هواوی در خوش‌بینانه‌ترین حالت نمایش کوتاهی از خانواده میت ۴۰ و موبایل تاشو میت ۲ داشته باشد.

 نمایشگاه IFA

Harman/JBL

دو برند Harman و JBL روز چهارم سپتامبر ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران محصولات جدید خود را رونمایی می‌کند. این شرکت‌ها معمولا فعالیت زیادی در این نمایشگاه دارند. به نظر می‌رسد همه برندهای اسپیکر Harman به‌روزرسانی جدیدی داشته باشد.

لنوو

لنوو همیشه تعداد زیادی از دیوایس‌های مختلف را در  IFA رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود لنوور امسال به صورت خاص نوت‌بوک‌های جدید خود را به نمایش بگذارد. در حال حاضر برنامه دقیق لنوو مشخص نیست اما امیدواریم که شاهد اعلام خبر عرضه بین‌المللی موبایل گیمینگ Legion Duel باشیم.

ال‌جی

ال‌جی محصولات خود را روز ۳ سپتامبر ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران ر.نمایی می‌کند. ال‌جی معمولا رونمایی‌های خود را قبل از آغاز نمایشگاه انجام می‌دهد. اما اکنون که افراد کمتری به صورت فیزیکی در نمایشگاه شرکت می‌کنند، مشخص نیست ال‌جی برای IFA 2020 چه برنامه‌ای دارد. به نظر می‌رسد ال‌جی دیوایس‌های متصل خانگی جدید خود را رونمایی کند.

 نمایشگاه IFA

موتورولا

موتورولا محصولات خود را روز ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی می‌کند. در حال حاضر مشخص شده است که مراسم مورد نظر، تا حد زیادی به ورژن بعدی Moto Razr، یعنی موبایل تاشوی این کمپانی اختصاص خواهد یافت. اما اینکه آیا موبایل دیگری هم معرفی و عرضه می‌شود یا خیر را نمی‌دانیم. هرچند که اخیرا شایعات مربوط به موبایل Moto G9 Plus در سطح اینترنت دست به دست شده‌اند.

ام‌اس‌آی

ام‌اس‌آی محصولات خود را در روز ۳ سپتامبر ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران رونمایی می‌کند. این کمپانی قصد دارد رویداد خود را درست در میانه نمایشگاه IFA برگزار کند. اما هیچ ایده‌ای نداریم که باید منتظر چه چیزی باشیم و بهترین حدس‌مان، مدل‌های ارتقایافته برای نوت‌بوک‌های این شرکت است.

 نمایشگاه IFA

Neato Robotics

کمپانی Neato قصد دارد از محصولات خود در روز ۴ سپتامبر ساعت ۱۵:۵۵ به وقت ایران رونمایی کند. به نظر می‌رسد این شرکت از ربات جاروب تازه خود رونمایی خواهد کرد. اما فراتر از این، اطلاعاتی منتشر نشده است.

نوکیا

نوکیا پس از اینکه شرکت فنلاندی فرصت حضور در MWC 2020 را از دست داد، موبایل‌های نوکیا ۵.۳ و نوکیا ۸.۳ را معرفی کرد. شایعاتی منتشر شدند که بزودی HMD از دو موبایل نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ پیور ویو رونمایی خواهد کرد. البته این «بزودی» شاید ارتباطی به IFA 2020 نداشته باشد و HMD به سکوت خبری خود ادامه دهد.

پاناسونیک 

پاناسونیک محصولات خود را در روز ۲ سپتامبر ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران رونمایی می‌کند. پاناسونیک به صورت رسمی تایید کرده که در جریان IFA 2020 از دوربین بدون آینه Lumix S5 رونمایی خواهد کرد. به صورت معمول انتظار داریم پاناسونیک به صورت مستقیم در IFA مشارکت داشته باشد و از محصولاتش در این نمایشگاه رونمایی کند، اما شرکت ژاپنی امسال تصمیم گرفته که رویداد مخصوص به خودش را برگزار کند. هنوز نمی‌دانیم که پاناسونیک محصول دیگری هم در آستین دارد یا خیر، اما همیشه در IFA شاهد یک تلویزیون جدید هم بوده‌ایم.

فیلیپس / TP Vision

فیلیپس و برند مادرش یعنی TP Vision معمولا حضور پررنگی در IFA دارند. اما امسال به نظر می‌رسد که تنها به یک رویداد مجازی بسنده خواهند کرد. انتظار می‌رود شاهد تلویزیون‌های جدید و احتمالا محصولی تازه از سوی Philips Audio نیز باشیم.

کوالکام

کوالکام محصولات خود را روز ۴ سپتامبر ساعت ۰۰:۱۵ به وقت ایران رونمایی می‌کند. مدیرعامل کوالکام قرار است یکی از سخنرانان در نطق آغازین IFA 2020 باشد. آمون به احتمال زیاد راجع به چالش‌هایی صحبت خواهد کرد که صنعت تکنولوژی هنگام راه‌اندازی شبکه‌های مخابراتی 5G با آن‌ها روبه‌رو شده. با این سخنرانی، احتمالا باید منتظر ورود 5G به حوزه دیوایس‌های مقرون به صرفه‌تر نیز باشیم که به نوعی ترند سال ۲۰۲۰ به حساب آمده است. انتظار نمی‌رود که کوالکام در نمایشگاه امسال محصولی تازه داشته باشد، اما می‌توانیم منتظر دیوایس‌های مجهز به اسنپدراگون ۶۹۰ باشیم که از پشتیبانی کوالکام بهره‌مند شده‌اند.

 نمایشگاه IFA

ریلمی

ریلمی قصد دارد محصولات خود را روز ۴ سپتامبر ساعت ۱۴:۵۵ به وقت ایران رونمایی کند. این کمپانی برای اولین بار در IFA 2020 حضور می‌یابد. انتظار می‌رود این کمپانی به صورت جهانی از موبایل Realme X3 Pro رونمایی کند که مدتی پیش در چین معرفی شد.

سامسونگ

گفته می‌شود سامسونگ حضور خود در نمایشگاه IFA را کنسل کرده و در عوض رویداد مخصوص خودش تحت عنوان Life Unstoppable را برگزار می‌کند. بعد از معرفی موبایل گلکسی زی فولد ۲ طی ساعات گذشته، انتظار می‌رود شاهد تلویزیون‌ها و لوازم‌ خانگی متصل جدید نیز باشیم.

سونی

سونی در نمایشگاه IFA به معرفی دیوایس‌های جدید می‌پردازد و حدس می‌زنیم امسال هم Xperia 5 II را رونمایی کند که یک پرچمدار کوچک است. اما این فقط یک حدس است و امکان دارد اصلا شاهد معرفی موبایل جدیدی باشیم. آنچه با قطعیت بیشتری می‌توانیم منتظرشان باشیم، تلویزیون‌ها و لوازم صوتی جدید است.

TCL

TCL معمولا با حضور در IFA، درباره به تلویزیون‌ها صحبت می‌کند و از آخرین محصولات خود رونمایی می‌کند. در مراسم این شرکت شاهد صحبت درباره اینترنت اشیا و هوش مصنوعی خواهیم بود و یک تلویزیون QLED جدید هم در راه است. اما اطلاعاتی بیشتر از این در دست نداریم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر