بالاخره بعد از ۸ سال نرم‌افزار محبوب ویرایش عکس Bazaart برای آندروید منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قرنطینه در بسیاری از کشورهای جهان همچنین پابرجاست و بسیاری از افراد به‌دنبال یک راه خلاقانه هستند تا بتوانند در این ایام خود را سرگرم کند. یکی از این راه‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت در قرنطینه است. در این میان، اپلیکیشن بازارت (Bazaart) که برای ویرایش و طراحی عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد گزینه مناسبی است. این برنامه از سال ۲۰۱۲ در اپ استور منتشر شد و مورد توجه بسیاری از کاربران iOS قرار گرفت اما تا به امروز نسخه‌ای برای آندروید وجود نداشت. حالا بعد از ۸ سال، این برنامه به پلی استور راه پیدا کرد.

استاس گوفرمن (Stas Goferman)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار این شرکت اظهار داشت که سال‌هاست درخواست کاربران آندروید را برای ساخت این برنامه می‌شنود و حالا وقت آن بود که به آن گوش می‌دادیم. او اعلام کرد یکی از دلایل انتشار نسخه آندرویدی همه‌گیری ویروس کروناست که باعث شد مردم وقت بیشتری را پای گوشی‌های خود بگذرانند و از آن‌جایی که بسیاری از مردم ویرایش عکس را دوست دارند، تصمیم بر این شد که نسخه آندرویدی این برنامه را منتشر کنیم.

این برنامه دارای قابلیت‌هایی مانند حذف پس‌زمینه، تبدیل آن‌ها به استیکر و متن و اشتراک‌گذاری سریع به فرمت JPG یا PNG می‌باشد. همچنین Bazaart با دارا بودن پرداخت درون برنامه‌ای به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به ویژگی‌های بیشتری دست پیدا کنند. هم‌اکنون می‌توانید نسخه آندرویدی این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر