حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت پلی استیشن 5 سونی ۲۷ شهریور اعلام می‌شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طی یک تا دو ماه اخیر، طرفداران سونی به‌دفعات از این شرکت درخواست کرده‌اند قیمت کنسول پلی استیشن 5 (Sony PlayStation 5)‌ را اعلام کند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. مدتی پیش مایکروسافت سرانجام قیمت کنسول‌های خود را اعلام کرد و حال نوبت به سونی رسیده است تا قیمت و زمان عرضه‌ی کنسول پلی ‌استیشن 5 را اعلام کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن با انتشار تیزری اعلام کرد که بامداد پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت تهران، قسمت جدید لایو استریم Playstation 5 Showcase پخش می‌شود. مدت زمان این رویداد قرار است ۴۰ دقیقه باشد و در طول آن شاهد نمایش جدید آخرین بازی‌های استودیوهای سونی و همچنین استودیوهای متفرقه (ترد پارتی) خواهیم بود. همچنین به‌احتمال زیاد در جریان برگزاری رویداد جدید سونی، قیمت کنسول PS5 اعلام می‌شود؛ البته این موضوع متاسفانه هنوز تأیید نشده است. 

یکی دیگر از احتمالات مربوط به رویداد Playstation 5 Showcase، این است که سونی بازی‌های روز عرضه‌ی کنسول پی اس 5 را به‌نمایش بگذارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر