سامسونگ گلکسی S20 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی گوشی گلکسی S20 FE را معرفی کند. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این هندست فاش شده است و جدیدترین اطلاعات مربوط به سازمان TENAA چین می‌شود که مشخصات اصلی مدل ۵G آن را تائید کرده است. براساس داده‌های این سازمان، گلکسی S20 FE با شماره مدل SM-G7810 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۵ وات و سیم‌کارت دوگانه خواهد بود. این گوشی ابعادی برابر ۱۵۹.۸x۷۴.۵x۸.۴ میلیمتر خواهد داشت و از این نظر بین گلکسی S20 و S20 پلاس قرار خواهد گرفت.

همچنین براساس آخرین اطلاعاتی که درباره گلکسی S20 FE فاش شده، این هندست از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی SuperAMOLED با پوشش محافظ گوریلا گلس ۳ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل بهره خواهد برد. در پشت دستگاه هم سه دوربین شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر وجود خواهد داشت.

گلکسی S20 FE در دو نسخه ۴G و ۵G معرفی خواهد شد که به‌ترتیب چیپست‌های اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ را در داخل خود خواهند داشت. سایر مشخصات این گوشی شامل استاندارد IP68، قابلیت PowerShare و حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر می‌شوند. گلکسی S20 FE دارای شش رنگ مختلف خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر