سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی S20 FE را ۲۳ سپتامبر برگزار خواهدکرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ درطول یک ماه، از خانواده سری نوت، گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Fold 2 رونمایی کرد. ظاهرا علاوه‌بر محصولات یادشده، گوشی دیگری نیز در شرف رونمایی قرار دارد. آخرین محصول تازه سامسونگ برای تابستان گلکسی S20 FE است که هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد.

شرکت سامسونگ با برنامه‌ریزی یک رویداد آنپکد برای تاریخ ۲۳ سپتامبر قصد دارد تا از یک محصول با نشان FE (Fan Edition) رونمایی کند. این مراسم به‌صورت زنده پخش خواهد شد و احتمالا تمام پلت‌فرم‌های مهم نظیر یوتیوب و samsung.com هم به نمایش آن بپردازند.

این نخستین بار نیست که خبر معرفی گلکسی S20 FE به‌گوش می‌رسد؛ مدت‌ها پیش نیز شاهد درز اطلاعات متعدد از رونمایی این دستگاه در آینده بوده‌ایم. حتی سایت رسمی شرکت سامسونگ نیز این خبر را تایید کرده بود.

سامسونگ گلکسی S20 FE به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز خواهدشد. این دستگاه در دو نسخه ۴G و ۵G دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پنل نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد S20 FE از طراحی Infinity-O مخصوص سامسونگ سود می‌برد و برخلاف دیگر محصولات سری S، احتمالا تخت و غیرمنحنی خواهد بود.

براساس اطلاعات رسمی S20 FE در شش رنگ متفاوت و زیبا دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت؛ طیف رنگ‌های این گوشی هوشمندش شامل بنفش، سبز و آبی نیرودریایی نیز می‌شود (مورد آخر گزینه‌ای جدید است که درطی چند نسل گذشته در محصولات بالارده سامسونگ دیده نشده است). قلب تپنده این دستگاه نیز یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز مجهز است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر