شارژر وایرلس سامسونگ در وبسایت این شرکت رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوایل این ماه، سامسونگ در رویدادی مجازی از تبلت گلکسی تب A7، گلکسی فیت ۲ و شارژر وایرلس جدید خود رونمایی کرد که بسیار شبیه ایده شارژر ایرپاور اپل بود. درواقع این دستگاه شارژری است که می‌تواند به‌صورت همزمان گوشی، ایربادز و ساعت هوشمند را شارژ کند.

آن موقع سامسونگ از مشخصات و جزئیات این دستگاه اطلاعاتی نداد اما مغازه‌های آنلاین این شرکت در کره و آلمان این دستگاه را روی وبسایت خود قرار دادند.

این شارژر ۶ سیم‌پیچ برای شارژ دستگاه به‌صورت وایرلس دارد که می‌تواند دستگاه را تا قدرت ۹ وات شارژ کند. به‌علاوه دستگاه‌های دیگر را با قدرت ۵ وات و دستگاه‌های اپل را با قدرت ۷٫۵ وات شارژ خواهد کرد. همچنین این شارژر نشانگر ال ای دی داشته که وضعیت شارژ دستگاه را نمایش می‌دهد. اندازه این دستگاه ۲۴۰×۸۶×۱۵٫۵ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۳۲۰ گرم دارد.

این شارژر در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد و از گوشی‌های گلکسی S6 به بعد را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در جزئیات آن آمده است که می‌تواند گوشی‌ها با قاب تا ضخامت ۳ میلی‌متر را به‌راحتی شارژ کند و اگر قاب دستگاه موردنظر باعث اخلال در فرایند شارژ شود، دستگاه شارژر به‌صورت خودکار با قدرت ۳ وات کار خواهد کرد. درحالا حاضر مشخص نیست که این دستگاه کی به‌صورت جهانی عرضه و به فروش می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر