حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی فروشگاه‌های سیار خود در هند را راه‌اندازی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فروشگاه‌های سیار شیائومی با نام Mi Store On Wheel در هند راه‌اندازی شدند تا مردم در مناطق با دسترسی محدود در دوران کرونا بتوانند از محصولات شیائومی خرید کنند.

شعبه هند شرکت شیائومی به تازگی فروشگاه‌های سیار خود با نام Mi Store On Wheel را معرفی کرده است. این ماشین‌ها در واقع فروشگاه‌های خرده‌فروشی سیار موبایل هستند که تجربه استفاده و خرید محصولات این شرکت را به درب منزل علاقه‌مندان منتقل می‌کنند. این سرویس همین امروز (تاریخ 21 سپتامبر) معرفی شد و هدف آن این است که دسترسی افراد در مناطق مختلف و گوشه های هند به گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کند. 

طبق گفته کدیر عملیات شیائومی در هند، این فروشگاه‌های سیار با این هدف راه‌اندازی شده‌اند که تجربه شوروم‌های شیائومی را به مناطقی با دسترسی محدود ببرند. به گفتخ این مقام ارشد، این فروشگاه‌ها تحول بزرگی در خرده فروشی در بازارهای روستایی ایجاد خواهند کرد. این فروشگاه‌های تمام پروتکل‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را رعایت می‌کنند و با تنظیم جمعیت مردم، به رعایت فاصله اجتماعی اهمیت می‌دهند. به همین دلیل این فروشگاه‌ها و خرید از آن‌ها برای مردم هیچ خطری نخواهد داشت. 

شیائومی

تمام گوشی‌های برند ردمی از جمله Redmi 9 و Redmi 9 Prime و Redmi Note 9 و Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9 Pro Max و Redmi 9A در این فروشگاه‌ها موجود هستند. علاوه بر گوشی هوشمند، دیگر محصولات شیائومی مانند تلویزیون‌های مختلف، دوربین‌های مداربسته، انواع مختلف هدفون‌های بی‌سیم شیائومی و ردمی، شارژر، پاوربانک و عینک هوشمند در این فروشگاه‌ها موجود است. 

این حرکت شرکت شیائومی یک نوآوری در خرده‌فروشی و یک راه برای افزایش فروش در مناطقی است که دسترسی کمی به فروشگاه‌های خرده‌فروشی یا بسترهای الکترونیکی در دوران همه گیری ویروس کرونا دارند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر