نام مدل‌های سری آیفون ۱۲ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در سال ۲۰۱۸ اپل پسوند «مکس» را به بزرگترین مدل سری‌های آیفون اضافه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد پسوند دیگری را برای آیفون‌هایی که کوچکتر هستند درنظر بگیرد. کیس‌های سیلیکونی آیفون ۱۲ از این مهم حکایت دارد.

سه تصویر از برچسب قاب‌های گوشی‌های آیفون ۱۲ منتشر شده که اسم‌های آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را نشان می‌دهد و مدل چهارم که در این تصویر نیست احتمالا آیفون ۱۲ نام خواهد گرفت.

از آن‌جایی که قبلا مشخص شد آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نمایشگر هم‌اندازه‌ای دارند شاید نبود ۴ برچسب در این تصویر به‌همین دلیل باشد. شایعاتی منتشر شد مبنی‌بر این‌که نسخه ۶٫۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس نام خواهد گرفت و باید دید که این شایعات چقدر واقعیت دارند. به‌علاوه قبلا هم درمورد آیفون ۱۲ مینی اخباری منتشر شده بود که کوچکترین عضو خانواده آیفون ۱۲ بوده و ۵٫۴ اینچ اندازه نمایشگر آن است. البته به‌نظر می‌رسد که این گوی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی نمی‌کند که شاید کمی ناامیدکننده باشد. در هرصورت افرادی که دست‌های کوچکتری دارند و یا کلا با گوشی‌های کوچکتر امروزی، مانند آیفون SE 2020 راحت‌تر هستند، از گوشی آیفون ۱۲ مینی خوششان خواهد آمد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که سری‌های آیفون ۱۲ چه‌زمانی معرفی خواهند شد (احتمالا تا یک ماه آینده) و شایعات مطرح شده حقیقت خواهند داشت یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر