پیش فروش پنج محصول سایپا ویژه مهر ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه شروع خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت خودروسازی سایپا که لقب دومین خودروساز بزرگ کشور را یدک می‌کشد، در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود، نام پنج مدل را در لیست فروش غیر قطعی ویژه مهر ۹۹ قرار داده است. در این طرح پیش فروش نام محصولاتی همچون تیبا دو، ساینا دنده‌ای، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱ (پراید وانت) و سایپا کوییک R مشاهده می‌شود.

 

در این طرح شرکت سایپا مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پیش پرداخت از مشتریانی که نام آنها به وسیله قرعه‌کشی مشخص خواهد شد، دریافت می‌کند. مبلغ مورد نظر برای خودرو ساینا دنده‌ای معادل 38 میلیون و 100هزار تومان، تیبا دو (تیبا هاچبک) 38میلیون و 900 هزار تومان، تیبا صندوقدار 35میلیون و 600 هزار تومان سایپا ۱۵۱ مبلغ 32 میلیون و 750 هزار تومان و سایپا کوییک آر 50 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. بهای نهایی هر مدل بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل یعنی تاریخ تیر، مرداد یا شهریور ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد که مشتریان می‌بایست الباقی مبلغ را پیش از تحویل خودرو به حساب شرکت سایپا واریز نمایند.

جهت شرکت در جدیدترین طرح پیش فروش خودرو سایپا، متقاضیان لازم است به وب سایت شرکت سایپا مراجعه کرده و پس از ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به انتخاب و ثبت مدل خودرو مورد نظرشان اقدام کنند.

سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا از تاریخ چهارشنبه 9 مهر 99 از ساعت 10 صبح به روی متقاضیان به مدت سه شبانه‌روز باز خواهد بود و افرادی که خواهان شرکت در قرعه‌کشی هستند می‌توانند طی این مدت با مراجعه به وب سایت سایپا نسبت به ثبت نام و شرکت در این طرح پیش فروش ویژه مهر ۹۹ اقدام کنند.

 

پیش فروش سایپا

شایان ذکر است طبق روال چند ماه اخیر تنها افرادی که دارای گواهینامه بوده و فاقد پلاک شخصی هستند می‌توانند در این طرح شرکت کنند. همچنین شرط عدم دریافت خودرو ثبت نامی از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) طی چهار سال گذشته برای متقاضی به قوت خود باقی خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر