بروزرسانی جدید تلگرام منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

روز گذشته تلگرام، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی در دنیا، بروزرسانی دریافت کرد که قابلیت‌های جدیدی را نیز شامل می‌شود. بعد از اضافه شدن تماس تصویری در نسخه قبلی، حالا این برنامه ویژگی‌های جدید دیگری مانند فیلتر قسمت جستجو، ادمین‌های ناشناخته برای گروه‌ها، کامنت یا نظر دادن کاربران در کانال‌ها و … را ارائه می‌کند.

قسمت جستجوی تلگرام، به لطف آپدیت ۷٫۱، دارای فیلترهای جداگانه‌ای شده است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا بین انواع فایل‌های مورد نظر (پیام، عکس، فیلم) به‌صورت جداگانه به جستجو بپردازد. همچنین کاربران می‌توانند تاریخ، اسامی، زمان و … را نیز به‌ تفکیک جستجو کنند.

ادمین‌ها در گروه می‌توانند به‌صورت ناشناخته باشند. به‌صورتی که هر ادمین می‌تواند پیامی در گروه قرار دهد بدون این‌که اسمی از فرستنده پیام نمایش داده شود و به‌جای آن فقط اسم گروه دیده خواهد شد.

پست‌های کانال‌ها، علاوه بر بخش «بحث» یا همان «Discuses»، بخش نظرات نیز خواهند داشت تا گفتگوها را جذاب‌تر کند. حتی برای افرادی که عضو کانال نیستند قسمتی به نام «بازخورد نظرات» وجود خواهد داشت که در بخش جدید چت که «پاسخ» نام دارد، قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین تلگرام انیمیشن‌های جدیدی در آپدیت جدید منتشر کرد. شما می‌توانید آخرین نسخه این برنامه را برای آندروید و iOS از لینک زیر دانلود کنید.

تلگرام آندروید                                            تلگرام iOS

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر