حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جعبه گشایی اپل واچ سری 6 / Apple Watch Series 6

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس ادعای شرکت اپل، محصولات خانواده‌ی اپل واچ محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا هستند. در سال‌های گذشته، اپل تلاش کرده با بهبود طراحی ظاهری و افزایش قابلیت‌های اپل واچ‌ها، سهم خود را از بازار پوشیدنی‌ها بیش‌ازپیش افزایش دهد. اپل واچ سری 6 (Apple Watch Series 6) جدیدترین ساعت هوشمند اپل به‌حساب می‌آید که به‌تازگی وارد بازار شده است. ساعت‌های اپل از دو نسل پیش توانایی ثبت نوار قلب (ECG) کاربر را پیدا کرده‌اند.

ساعت جدید اپل قابلیت‌های مختلف ساعت‌های پیشین نظیر ثبت نوار قلب را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های جدیدی نیز اضافه می‌کند. اپل واچ سری ۶ به چند حسگر جدید مجهز است تا بتواند مواردی همچون سطح اکسیژن خون را اندازه بگیرد. طبق گفته‌ی اپل، این ساعت می‌تواند در ۱۵ ثانیه این کار را انجام دهد. این ساعت برای تخمین سطح اکسیژن خون، به نور قرمز و مادون‌قرمز متکی می‌شود.

اپل واچ سری ۶ را فروشگاه اپل استور آی‌تک برای بررسی دراختیار تک تایمز قرار داده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید.


درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی تک تایمز همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV


اپل واچ ۶ به‌صورت پیش‌فرض با watchOS 7 به بازار عرضه می‌شود؛ سیستم‌عاملی که اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، یعنی WWDC 2020 آن را معرفی کرد. این نسخه‌ از واچ OS که برای تمامی مدل‌ها از سری ۴ به‌بعد دردسترس قرار می‌گیرد، پشتیبانی از قابلیت رهگیری خواب را به ساعت‌های هوشمند اپل می‌آورد. ساعت‌های قبلی حسگر ویژه برای این کار ندارند؛ اما سری ۶ از حسگری مجزا استفاده می‌کند تا قابلیت پایش خواب دقیق‌تر ارائه شود.

دیدگاه شما درباره‌ی اپل واچ سری ۶چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر