در رویداد Hi Speed اپل چه گذشت؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل، غول تکنولوژی دنیا دررویدادی با نام Hi Speed از محصولات جدید خود رونمایی کرد، در این مطلب به اختصار به معرفی تمام محصولاتی که دیشب در این رویداد معرفی شد می‌پردازیم.

هنوز چیزی از رونمایی اپل iPads و Watches جدید خود نگذشته است که دیشب این کمپانی در رویداد Hi Speed که در اپل پارک برگزار شد از سری آیفون 12 خود ، حدود یک ماه دیرتر از زمان معمول هرساله (با لطف کرونا)، رونمایی کرد. در اینجا همه آنچه که دیروز در مراسم اپل رونمایی شده است را در یک لیست قرار داده‌ایم.

1. HomePod Mini

اسپیکر‌HomePod mini که دنیای تکنولوژی مدت‌ها انتظار آن را می کشید یک نسخه 3 اینچی از HomePod است. این اسپیکر می تواند تنظیمات پخش خود را با انواع موسیقی هماهنگ کند تا عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد، همچنین این اسپیکر می‌تواند به صورت خودکار موسیقی را به صورت استریو پخش کند و از Siri پشتیبانی می‌کند. HomePod Mini قیمتی برابر با ۹۹ دلار خواهد داشت.

Homepod mini



2. آیفون 12 

به غیر از تغییر شکل دوربین پشتی به یک مربع بدون کوشه ، اپل از لبه های گرد و شیشه‌ای که در دستگاه‌های پیشین خود استفاده می‌کرد خداحافظی کرده و این گوشی را با یک طراحی جدید با لبه های صاف رونمایی کرده است. صفحه این نمایشگر این گوشی به یک پنل OLED Super Retina XDR ارتقا یافته اسن که همین امر وضوح تصویر را در آیفون 12 دو برابر می‌کند. آیفون 12 از دوربین دوگانه با لنزهای عریض و فوق عریض و 27 درصد نور بیشتر برای عکس و فیلم بهره می‌برد. و در اخر باید گفت، تلفن ها از 5G نیز پشتیبانی می کنند – با فرض اینکه سیگنال را داشته باشید. عرضه آیفون 12 در بازار از قیمت 799 دلار آغاز خواهد شد.

آیفون 12



3. آیفون 12 مینی

برای اولین بار از زمان آیفون 5S، اپل یک گوشی پرچمدار مدرن ساخته است که طبق استانداردهای امروزی تلفن‌های هوشمند به حق می توان آن را “کوچک” دانست. در حقیقت ، آیفون 12 مینی کوچکتر از آیفون SE فعلی است. با وجود اندازه کوچکتر ، مشخصات همان آیفون 12 را دارد و قیمت آن از 699 دلار شروع خواهد شد.
آیفون 12 mini

4. آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس

هر دو این گوشی ها با همان قابلیت‌های اصلی دو گوشی دیگر این سری رونماییی شده‌اند، با این تفاوت که این  مدل با یک قاب فولاد ضد زنگ فانتزی با نمای براق‌تر نسبت از آیفون 12 معمولی ساخته شده است. اصلی‌ترین مزیت این گوشی‌ها دوربین آن‌ها است. آیفون 12 Pro دارای یک لنز 52 میلی متری برای سوژه های دور است ، یک سنسور جدید LiDAR که امکان عمق واقع گرایانه و جلوه های واقعیت افزوده را فراهم می‌کند. این دوربین ها از فیلم Dolby HDR با کیفیت 4K که توان ثبت 60 فریم در ثانیه را دارد  و همچنین لرزشگیر دوربین در این مدل ارتقا یافته است. قیمت Pro و Pro Max به ترتیب از 999 دلار و 1099 دلار در بازار شروع می‌شود.

آیفون 12 pro



5. MagSafe

MagSafe محصول دیگری که در رویداد Hi Speed رونمایی شد. هر مدل از آیفون 12 دارای یک چینش دایره‌ای از آهن‌ربا در صفحه پشتی خود است که به شما امکان می‌دهد آن را به یک شارژر بی سیم با توان 15 وات متصل کنید. این آهنرباها امکان ایجاد اکوسیستم جدیدی از لوازم جانبی را فراهم می‌کنند ، مانند کیف پول‌هایی که می توانند به پشت آن‌ها متصل شوند بدون اینکه نیازی باشد تا با فراگرقتن کل صفحه پشتی گوشی نمای ظاهری ان ‌را زشت کنند.

magsafe apple

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر