آیفون 12 دارای مدم Qualcomm X55 5G و باتری 2,815 mAh است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آیفون12 و  12 پرو هردو در روز جمعه فروششان شروع می شود. براساس ویدیو کالبد شکافی Century Weifeng Technology، اطلاعاتی از درون آیفون 12، 6.1 اینچی  بدست آمده است.این ویدیو آیفون12 را با آیفون 11 مقایسه می کند و این دوگوشی در طرح کلی ساختار گوشی دارای شباهت هایی هستند و یک سری تفاوت های کلیدی نیز در طراحی به روزرسانی شده وجود دارد.

بورد آیفون12 بزرگتر از 11 است و این بیشتر به خاطر این است که قابلیت 5G  نیاز به چیپست های بیشتری دارد. این مودم 5G به عنوان  Qualcomm X55  شناخته شده است. شایعاتی درباره استفاده اپل از مودم ساخته شده از  Qualcomm وجود داشت که اپل در سخرانی اصلی آن را تایید کرد و در نهایت هم با طراحی آنتن 5G خود به آن خاتمه داد در حالی که از فاکتور نیز نازک تر بود.

اگرچه بورد این گوشی بزرگتر است ولی چند آیتم وجود دارد که اپل اندازه آن ها را کاهش داده است تا ابعاد کلی آیفون 12 را کاهش یابد و باریک تر شود.

مونتاژ نمایشگر  OLED نازکتر شده است و مونتاژ موتور  Taptic نیز به طرز قابل توجه ای کوچک شده است و ظرفیت باتری آیفون 12، 15 درصد از باتری 2815 میلی آمپر بر ساعت آیفون 11 کمتر است.

همه این موارد باعث می شود که آیفون12، 11 درصد نازکتر و 16 درصد سبکتر از آیفون 11 به نظر آید.

در قاب پشتی ما به خوبی مونتاژ مغناطیسی MagSafe را مشاهده می کنیم. این حلقه کاملاً از آهن ربا ساخته شده است که برای قرار دادن آسان آهنربا با شارژر جدید MagSafe با لوازم جانبی MagSafe در کنار هم قرار گرفته است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر