هیوندای النترا N لاین 2021؛ نسخه پرقدرت‌تر و اسپرت یک سدان خانوادگی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت هیوندای پرقدرت‌ترین نسخه النترا 2021 را در قالب تیپ N لاین به مشتریان معرفی کرده است. قیمت این خودرو در نسخه پایه معادل 25هزار دلار اعلام شده و می‌تواند مشتریان هوندا سیویک SI را نیز به سمت خود بکشاند؛ چرا که هوندا سیویک تنها رقیب اصلی این خودرو به شمار می‌آید و مدل ۲۰۲۰ آن با قیمت ۲۶ هزار و ۳۵۵ دلار در بازار به فروش می‌رسد که از مدل 2021 هیوندای النترا N لاین نیز گرانتر است. از طرف دیگر فولکس واگن جتا جی ال آی نیز با قیمتی در حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد که همین امر خرید هیوندای الانترا N لاین را منطقی‌تر می‌سازد.

هیوندای النترا N لاین

با وجود قدرت بیشترt هیوندای N لاین گرانترین نسخه درمیان خانواده النترا ۲۰۲۱ نخواهد بودy چرا که مدل النترا هیبرید لیمیتد دارای قیمت ۲۹ هزار و ۹۹۵ دلار است. زیر درپوش موتور هیوندای الانترا Nلاین یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 201 اسب بخار و 264 نیوتن متر گشتاور آرمیده و با گیربکس شش سرعته دستی جفت شده است. در صورت تمایل مشتریان می‌توانند جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه را برای هیوندا النترا Nلاین سفارش دهند که حدود ۱۱۰۰ دلار بیشتر برای آنها هزینه در پی خواهد داشت. به منظور تطابق قدرت پیشرانه با عملکرد سیستم تعلیق، شرکت سازنده یک سامانه تعلیق اسپرت را در النترا N لاین به خدمت گرفته است.

همچنین دیسک‌های ترمز بزرگتر و برخی به‌روزرسانی‌های ظاهری نیز در مدل الانترا N لاین 2021 اعمال شده‌اند که از جمله می‌توان به تزیینات مشکی رنگ براق و قرارگیری دریچه‌های هواکش سپر در ارتفاع پایین‌تر اشاره کرد. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و تریم خاص پنجره‌ها نیز از جمله تحولات ظاهری نسخه Nلاین هیوندای النترا به حساب می آیند. درون کابین از صندلی های اسپرت با روکش چرمی، غربیلک فرمان N، اهرم تعویض دنده ویژه، دوخت قرمز و پدال‌های آلومینیومی بهره گرفته شده است. فروش النترا 2021 N لاین در پاییز امسال آغاز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر