نسخه‌های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی شدند؛‌ از بین جنگجویان انتخاب کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌تازگی خبری در فضای مجازی از شرکت Caviar منتشر شده است که از تولید نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده سری آیفون ۱۲ خبر می‌دهد. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تم گوشی‌های جدید این شرکت «جنگجو» است. این محصولات جدید که برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مکس طراحی شده‌اند، از همین حالا برای پیش‌سفارش آماده هستند.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان عرضه این محصولات جذاب اعلام نشده است؛ اما احتمال دارد مدل‌ پرو مکس کمی دیرتر از آیفون ۱۲ پرو عرضه شوند؛ زیرا اپل امسال زمان فروش محصولات خود را تغییر داده است.

طراحی موجود در پشت این آیفون‌های لاکچری به‌معنای نشان‌دادن شمشیری است که در زره‌پوش دشمن فرورفته است. چهار نسخه‌ی مختلف برای آیفون‌های سفارشی در نظر گرفته شده است که از جنگجویان نجیب تا امپراتورهای روم را شامل می‌شود. قیمت این محصولات بین ۵،۴۹۰ تا ۴۶،۴۶۰ دلار است.

نسخه لاگچری آیفون۱۲ شرکت Caviar

مدل The knight (شوالیه) با تیتانیوم پوشانده شده و الگوی هندسی یادآور زرهی از جنس زنجیر در طراحی آن دیده می‌شود. مدل Viking (وایکینگ) نیز از جنس تیانیوم است؛ اما در طراحی آن از سنگ مرمر قرمز و پوست گرگ استفاده شده است. در نسخه‌ی Samurai (سامورایی) نیز تیتانیوم و مرمر به‌کار رفته؛ ولی برای جذاب‌ترشدن آن از بافت کربن کمک گرفته شده است. قیمت هر سه مدل از ۵،۴۹۰ دلار آغاز می‌شود.

مدل The Assassin (قاتل) کمی گران‌تر است. پایه مواد به‌کاررفته در ساخت این گوشی بازهم تیتانیوم و کربن است؛ اما این‌بار از مرمر مشکی استفاده شده و روی شمشیری که پشتش وجود دارد، یک قطره خون دیده می‌شود. این قطره‌ی خون از جنس جواهرات سرخ است. ناگفته نماند تنها ۹۹ عدد از هر چهار مدل یادشده تولید می‌شود و این نشان‌دهنده محدودبودن آن‌ها در بازار است.

نسخه لاگچری آیفون۱۲ شرکت Caviar

مدل The Zulfiqar (ذوالفقار) براساس شمشیر امام‌علی(ع) طراحی و از طلای ۱۸ عیار و تیتانیوم ساخته شده است. درون آن الگوهای الهام‌گرفته از فولاد دمشق به‌کار رفته است و در آن سنگ مرمر سبز نیز دیده می‌شود. دو یاقوت سرخ با وزن کلی ۰٫۸ قیراط که نماد دو قطره خون هستند، در طراحی این قاب به‌کار رفته‌اند. قیمت این محصول از ۲۹،۶۹۰ دلار آغاز می‌شود و شرکت Caviar فقط ۱۹ عدد از آن را تولید خواهد کرد.

نسخه لاگچری آیفون۱۲ شرکت Caviar

در ادامه بخوانید:

تنها هفت عدد از مدل Imperator (امپراتور) تولید خواهد شد. این دستگاه که گران‌ترین مدل محسوب می‌شود، با الهام از هفت تپه معروف روم طراحی شده است. در طراحی این سری از آیفون‌های لاکچری، امپراتور کنستانتین الگو قرار گرفته است. همچنین، مرمر سیاه که درون آن رگه‌های سفید وجود دارد، در این گوشی دیده می‌شود. این سنگ عموما در مکان‌های رومی استفاده می‌شود.

برای لوکس‌کردن این دستگاه و ارتباط بیشتر با امپراتوری روم، در ساخت این گوشی‌های سفارشی از چرم قرمز و طلا استفاده شده است. عناصری که بیشتر از بقیه گزینه‌ها یادآور دوران امپراتوری می‌شود، یک تکه ستون باستانی است که روی نوک یک نیزه قرار گرفته است. در زمان‌های قدیم، از این نیزه در ارتش روم استفاده می‌شد.

نسخه لاگچری آیفون۱۲ شرکت Caviar

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره نسخه سفارشی و لاکچری دو گوشی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر