قابلیت تماس تصویری Face to Face در اپلیکیشن تیندر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تیندر به تازگی امکان برقراری تماس تصویری Face to Face را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی جدید، طرفین مکالمه در صورت تمایل می توانند به گفتگوی زنده و رودررو با یکدیگر بپردازند.

پس از پشت سر گذاشتن آزمایش های متعدد در کشورهای مختلف ایالات متحده، ویژگی چت تصویری تیندر برای کل جهان فعال شد. این سرویس خصوصا در دوران پاندمی به کار می آید، چون به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم و بدون نیاز به حضور فیزیکی یا استفاده از سرویس های دیگری نظیر Zoom، با دوست و شریک خود ارتباط برقرار کنید.

البته چنین سرویسی می تواند با مشکلاتی همراه باشد که کاربران تیندر به خوبی از آن ها آگاه هستند. برای غلبه بر این مشکلات، تیم امنیت و اطمینان تیندر به ویژگی هایی اشاره کرده که علاوه بر تضمین کنترل، امنیت کاربر را در اولویت قرار می دهند.

همانطور که پس از تطبیق متقابل می توانید به چت و گفتگوی متنی با شریک خود بپردازید،  قابلیت تماس تصویری Face to Face نیز تنها در صورتی امکان پذیر می شود که هر دو طرف آن را فعال کرده باشند. بنابراین اگر به تماس رودررو علاقه مند هستید، تنها کافیست روی آیکن ویدیو ضربه بزنید. طرف مقابل نیز تنها در صورت انجام این کار، مطلع می شود که شما به چت تصویری تمایل دارید. اگر چندان راغب به گفتگوی تصویری نیستید، می توانید این قابلیت را در هر زمان غیرفعال کنید.

برای استفاده از قابلیت تماس Face to Face، طرفین باید با قوانین تیندر موافقت کرده، ویدیو را روشن کرده و قابل را با چهره خود تنظیم کنند. طبق گزارش منتشر شده اخیر، مکالمه یک خیابان دوطرفه بوده و بهتر است هر دو طرف مایل به انجام آن باشند. در ضمن، قابلیت جدید تیندر به کاربر کمک می کند تا چهره بهتری از خود را به شریک مقابل نشان دهد. در انتهای تماس تصویری، اپلیکیشن از شما نظرخواهی می کند و همچنین اجازه می دهد تا پس از اتمام تماس، کاربر خاطی را گزارش کنید.

در کنار عرضه این قابلیت، تیندر یک سری نکات کلی را به کاربران خود توصیه کرده است، مثلا پیش از شروع ارتباط تصویری، بهتر است در ابتدا به گفتگوی معمولی (چت متنی) بپردازید. در هنگام برقراری تماس تصویری، انعطاف پذیر باشید. می توانید از پسزمینه های جالب و لوازم مختلف مثل قفسه کتاب یا یک تکه جواهر یا زیورآلات غیرعادی، برای نمایش علایق خود استفاده کنید. برای حفظ آرامش در اولین تماس، می توانید خود را مشغول فعالیت هایی مثل نقاشی یا آشپزی کنید.

قابلیت تماس تصویری Face to Face می تواند یک ویژگی مفید و کارآمد به حساب آید، چون خلا بین چت متنی و ملاقات های حضوری را پر می کند. مکالمات رودررو، راه ساده ای برای شناخت طرف مقابل است. البته باید در نظر داشته باشید که علیرغم توصیه ها و نکات احتیاطی، تیندر قادر به پیشگیری از آزارهای احتمالی در طول تماس تصویری نیست و مسئولیتی را بر گردن نمی گیرد. سرویس جدید تیندر در حال حاضر در سراسر ایالات متحده و انگلستان، و همچنین برزیل، استرالیا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، ویتنان، اندونزی، کره، تایوان، تایلند، پرو و شیلی قابل دسترس است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر